Akademia CXOs
Skuteczny proces sprzedaży
w firmie technologicznej.
Usprawnij proces sprzedaży w swojej firmie lub przebuduj to co w nim nie działa. Znajdź to co robi róznicę!
W czasie 2 dni pokażemy Ci jak ułożyć sprawny proces sprzedaży , od momentu wyboru strategii aż po closing i prospektowanie.
2 dni praktycznych warsztatów w gronie CXOs firm tech
Miejsce sprzyjające dzieleniu się wiedzą i inspiracji
Wspólna wieczorna kolacja i długie rozmowy off-topic
Konkretne narzędzia do wykorzystania w firmie od zaraz
Skuteczna i sprawna sprzedaż w organizacji to ogromne wyzwanie. I choć zazwyczaj jako CXO chcemy wydelegować ten obszar,
to raczej nikt nie ma wątpliwości, że sprzedaż jest wysoko na liście priorytetów. Naszym zdaniem wszyscy zarządzający firmami technologicznymi powinni wiedzieć jak zbudować skuteczne procesy sprzedażowe, które pozwolą na zbudowanie z działań marketingowych, lead generation, closingu i prospektingu dobrze naoliwionej machiny.
W niewielkim gronie podczas 2 dni warsztatów, w Warszawie, podzielimy się z uczestnikami swoja wiedzą, doświadczeniem i narzędziami, które pozwalają nam z sukcesem wspierać spółki technologiczne w budowaniu przewidywalnych lejków sprzedaży.
Dodatkowo naszym gościem/ekspertem będzie Mikołaj Dratwiński z firmy DGDC, który pokaże na żywym organizmie jak nasze plany rozwojowo- finansowe wpływają na budżetowanie, forecastowanie i cashflow.
Agenda warsztatu
2. Pre-sales i lead generation. Jaki proces wybrać, aby efektywnie budować lejek sprzedażowy i zabezpieczyć końcowy sukces w mojej organizacji? Na naszych case studies wypracujemy z uczestnikami najlepsze podejście outbound i inbound.
3. Closing w procesie sprzedaży. Jak ustawić proces domykania leadów, w mojej organizacji, aby zamykać odpowiednio 1,2,3 projekty miesięcznie w wybranych grupach targetowych.? Ile i jakich osób naprawdę potrzebuję w zespole
4. Prospecting, czyli wykorzystywanie potencjału leadów z lejka. Jak stworzyć drugi i trzeci cykl ogrzewania leada w procesie sprzedaży, aby lejek sprzedażowy był zawsze pełny i przewidywalny
5. Mierzenie i ustawianie KPIs w sprzedaży. Jakie dane trzeba zbierać i wykresy warto śledzić, aby móc szybko i efektywnie analizować stan sprzedaży w firmie
6. Proste i przejrzyste budżetowanie od zera. Plany sprzedażowo- rozwojowe a forecast, budżetowanie i cashflow
Prowadzący i goście:
Harmonogram Akademii:
30/03/2022 w godz. 10:00-17:00
Kolacja w ramach warsztatów: godz. 20:00
31/03/2022 w godz. 9:00-16:00
Miejsce: Nessie Research Lab, ul. Spokojna 7/16, 01-044 Warszawa
Koszt Akademii:
2500 zł netto + VAT dla nowych uczestników
2000 zł netto + VAT dla uczestników poprzedniej edycji
1500 zł netto + VAT dla klientów Nessie
Cena zwiera:
pełen udział w warsztatach, materiały po zajęciach, konsultacje indywidualne,
catering w czasie warsztatów oraz kolację pierwszego dnia.
Zgłoszenia: maciek@nessie.pl
W ramach warsztatów pracujemy intensywnie 2 dni, w kameralnej grupie CXOs firm technologicznych. Praca wśród innych osób z podobnymi wyzwaniami, problemami i doświadczeniami będzie dodatkowym sprzężeniem zwrotnym naszych warsztatów. Pozwoli też w bezpiecznym otoczeniu wymieniać się doświadczeniami i poruszać kontrowersyjne nawet tematy. Na tym nam najbardziej zależy.
Nasze metody:
Pracujemy interaktywnie i warsztatowo w 80%
Stawiamy na dyskusje i wzajemne inspirowanie się
Korzystamy z narzędzi, które są łatwe do i implementacji w organizacji
Stawiamy na praktykę (dużo zadań, ćwiczeń, eksperymentów)
Uczenie się przez doświadczenie i korzystanie z doświadczeń innych- tak będziemy pracować przez te 2 dni
Zgłoszenia: gosiaej@nessie.pl