Akademia Sprzedaży Bez Znajomości, VI edycja
start 07.03.2023
skuteczny proces generowania leadów
Akademia Sprzedaży Bez Znajomości
to najbardziej procesowe warsztaty w kontekście generowania leadów outboundowo
Są to 4 praktyczne warsztaty on-line poświęcone temu jak sprzedawać usługi (kompetencje) i produkty w oparciu o proces- zamiast znajomości czy referencji. Przekazujemy nasz know-how i skupiamy się na sprzedaży procesowej w oparciu o LinkedIN, wiadomości mailowe, czy tzw. „warm calls”. Jednym słowem pokrywamy całość procesu w kanale outbound.
Na kolejnych warsztatach pokazujemy jak segmentować rynek, budować bazy dobrych jakościowo leadów, jak wysyłać kampanie bez automatyzacji i konwertować je na konkretne leady B2B. Podczas kilkunastu godzin wspólnej pracy całościowo uczymy jak rozwijać swoją sprzedaż, zajmując się generowaniem leadów tylko w pojedynkę, lub przy ograniczonych zasobach.
Czego uczymy?
Jak sprzedawać projekty o wartości +20 000 EUR bez żadnych znajomości?
Jak trafiać bezpośrednio do decydentów bez wcześniejszej relacji?
Jak eksplorować nowe rynki i pomysły biznesowe bez wielkiego budżetu i zatrudniania nowych osób?
Jak ułożyć przewidywalny proces sprzedaży, który będzie dostarczał dobrej jakości leady?
Jak rozmawiać z zimnymi leadami, jak je ocieplać i w skończonym czasie skłaniać do decyzji zakupowej?
1. PROJEKTOWANIE I USTAWIANIE PROCESU LEAD GENERATION
Bądź swoim własnym działem R&D: analiza rynku, konkurencji, pomysł na sprzedaż, kluczowe decyzje przy projektowaniu procesu sprzedaży.
Bądź świadomy: kanały, techniki i narzędzia pozyskiwania szans sprzedażowych najlepsze dla mojego biznesu.
Działaj metodycznie: proces generowania leadów krok po kroku - z wykorzystaniem 2-3 kanałów dotarcia. Optymalne połączenie outboundu i inboundu.
Praca domowa: zaprojektowanie prostego procesu lead generation w swojej organizacji
2. PROSPEKTING BEZ RELACJI
Jak rozmawiać z zimnymi leadami i jak je skutecznie ogrzewać.
Połącz marketing ze sprzedażą: wykorzystanie lejka marketingowego w sprzedaży.
Docieraj precyzyjnie: trafne profile researchowe, domniemanie potrzeby w grupie researchowej.
Empatyzuj: domniemanie potrzeby i zmierzenie się z realnymi wyzwaniami potencjalnych klientóW
Bądź skuteczny: Rola CTA w procesie lead generation, projektowanie sekwencji komunikacji.
Praca domowa: projekt właściwej research persony, przygotowanie grupy researchowej, projekt sekwencji komunikacji
3. STRATEGIA KOMUNIKACJI SPRZEDAŻOWEJ
Bądź kreatywny: pomysł na sprzedaż, czyli dlaczego trzeba uprawiać story telling w sprzedaży.
Bądź poważny: jak zbudować strategię komunikacji sprzedaży, wewnętrzny a zewnętrzny sposób ustawiania strategii.
Ucz się od innych: Case studies z rynku IT - strategia komunikacji sprzedażowej.
Praca domowa: stwórz strategię komunikacji sprzedażowej dla swojej organizacji
4. ANALIZA LICZBOWA PROCESU LEAD GENERATION
Mierz co się da: ustawianie wskaźników- co trzeba i co warto mierzyć, zbieranie danych w procesie generowania leadów.
Pomagaj sobie: narzędzia wspomagające opomiarowanie procesu sprzedaży.
Bądź mądry: jak wyciągać wnioski z całego procesu sprzedaży, obliczanie kosztu pozyskania leada, wykorzystywanie danych do projektowania usprawnień procesu.
Harmonogram Akademii:
I warsztat: 07/03/2023 w godz. 10:00-13:00
II warsztat: 14/03/2023 w godz. 10:00-13:00
III warsztat: 21/03/2023 w godz. 10:00-13:00
IV warsztat: 28/03/2023 w godz. 10:00-13:00
Koszt Akademii:
1000 zł netto+ VAT do 31.01.2023r.
1200 zł netto + VAT od 1.02.2023r.
Cena zwiera pełen udział w warsztatach, materiały po każdych zajęciach, konsultacje indywidualne.
Zapisy pod adresem:
hello@nessie.pl
W ramach AKADEMII SPRZEDAŻY BEZ ZNAJOMOŚCI pracujemy w ramach 4 warsztatów online, w grupie maks. 10 osób
4 warsztaty po około 3h (co tydzień)
Po każdym warsztacie możliwa konsultacja 45 min.
Po każdym warsztacie praca domowa i testy w organizacji
Nasze metody:
Pracujemy interaktywnie i warsztatowo w 80%
Stawiamy na dyskusje i wzajemne inspirowanie się
Korzystamy z narzędzi, które są łatwe do i implementacji w organizacji
Stawiamy na praktykę (dużo zadań, ćwiczeń, eksperymentów)
Będzie interaktywnie, procesowo, merytorycznie i przede wszystkim bardzo, bardzo konkretnie. Bez marketingowej gadki. W ciągu tych kilku spotkań przekażemy Ci nie tylko swoją wiedzę i podzielimy się doświadczeniem, ale przede wszystkim zmierzymy się z Twoimi realnymi wyzwaniami w sprzedaży w IT, w tych dziwnych czasach. Podczas naszego cyklu nie tylko nauczysz się jak budować proces generowania leadów i zamykać szanse sprzedażowe. Będziesz mieć możliwość wdrożenia tego procesu pomiędzy zajęciami i wrócenia z feedbackiem. Razem go zoptymalizujemy i podkręcimy!