CASE STUDY

Od studia designu do Software House

Podsumowanie:

KIEDY?

2019

CO?

Wdrożenie nowego procesu sprzedaży

THE CHALLENGE

+ przejście z usług graficznych, designerskich do dłuższych projektów technologicznych. 

+ klasyczny case rozwijającej się firmy: jak zamienić małe, krótkie projekty na dłuższe o większej wartości?

WYNIKI

+ 80 nowych deali
w 3 miesiące

+ 12 000+ kontaktów w bazie

+ 2 webinary

+ 15 kampanii

Proces

Co zrobiliśmy dla niewielkiego, aczkolwiek wyrafinowanego studio designu, z niebotycznymi kompetencjami UX/UI, design i graficznymi?

strategia sprzedaży

zaplanowanie procesu sprzedaży technologicznej

ciągle wsparcie

w rozwoju kompetencji sprzedażowych i technologicznych

rekrutacja CTO

dopilnowana przez Nessie

baza klientów

wyczyszczenie i uzupełnienie, dzięki czemu może być wykorzystywana w perspektywie długoterminowej

prospekting bez relacji

zaplanowaliśmy, rozpoczęliśmy realizację procesu i wdrożyliśmy zespół