CASE STUDY

JAK OSWOIĆ NIEZNANE?

Jak podbijać nowe rynki pomimo przeciwności? Efekt współpracy z firmą Microvista.

Podsumowanie:

KIEDY?

Marzec 2021 - teraz

CO?

Usprawnienie sprzedaży

WYZWANIE

+ Spadek popytu na usługi w niemieckiej branży motoryzacyjnej

REZULTATY

+ Odkrycie nowych sektorów

+ Wykorzystywanie niespodziewanych okazji

1

zrealizowanych
przy wsparciu Nessie

1

calli
z prospektami

1

języki
komunikacji

1 +

wysłanych
wiadomości

WYZWANIE

Do naszych drzwi zapukała Microvista - firma, posiadająca dobrze rozwinięty produkt, ale z mniejszym know-how, jak go sprzedawać w czasie kryzysu. Specjalizują się w skanowaniu materiałów przy użyciu tomografii komputerowej. Używana przez nich technologia należy do zaawansowanych i niezawodnych. Podczas współpracy z Nessie, zależało im na odkryciu zupełnie nowych rynków i zdobyć klientów z niezbadanych dotychczas sektorów. Czy to się udało?

PODEJŚCIE

Rozpoczęliśmy od kampanii na LinkedInie, wycelowanej w branżę motoryzacyjną oraz lotniczą, chcąc wykorzystać dotychczasową pozycję Microvisty w tych sektorach. Dostaliśmy kilka pozytywnych odpowiedzi, jednak to nadal było za mało. Konieczne było wprowadzenie poprawek do naszego planu, aby być w stanie lepiej zaadaptować się do panujących warunków.

Postanowiliśmy rzucić się w nieznane. Następne kampanie skierowaliśmy na rynki: medyczny, produkcji sprzętu, produkcji plastiku… Chcieliśmy zdecydowanie poszerzyć nasz horyzont. Czy było to trafionym posunięciem? Jak najbardziej! Dzięki temu udało nam się dotrzeć do perspektywicznych leadów, zwłaszcza z sektora medycznego, oraz do granic wykorzystać potencjał technologii skanowania tomograficznego!

Proces

Czego użyliśmy aby osiągnąć nasz cel:

Kampanie LinkedIn

z dwóch kont, po angielsku i niemiecku

Posty na LinkedIn

również w języku angielskim i niemieckim

Warsztaty Insight

pozwalające bezbłędnie rozumieć klienta

“Warm” calling

aby być w ciągłym kontakcie
EFEKTY

Otworzyliśmy Microvistę na nowe możliwości oraz pokazaliśmy jak może w pełni wykorzystywać swój potencjał!

Udane kampanie na LinkedInie dostarczyły im świeżych leadów z branż, które wcześniej nie były dla nich grupami docelowymi. Pozwoliliśmy naszemu klientowi na nowo odkryć swoje mocne strony, przez co teraz jest w stanie lepiej sterować biznesem.

 

Podczas współpracy zdobyliśmy dla nich pięć transakcji gotowych do finalizacji — to najlepszy wyznacznik efektów naszej pracy. Profesjonalnie zaopiekowaliśmy się ich sprzedażą, co pozwoliło im w spokoju zająć się rozwojem biznesu oraz skupić na wyzwaniach, które czekają w nieodkrytych wciąż sektorach.

BENEFITY

+ Wiedza o tym, jak zdobywać prospektów z różnych środowisk
Oparliśmy naszą pracę na unikalnym procesie Nessie, przez co Microvista zdobyła know-how potrzebne do wyszukiwania nowych klientów na LinkedInie oraz do tworzenia komunikacji dopasowanej do grup docelowych.

+ Lepsze rozumienie swoich silnych stron Pokazaliśmy, że w innych sektorach jest duży popyt na usługi Microvisty.