JAK OSWOIĆ NIEZNANE?
Jak podbijać nowe rynki pomimo przeciwności? Efekt współpracy z firmą Microvista.

Podsumowanie:
Marzec 2021 - teraz
Usprawnienie sprzedaży
+ Spadek popytu na usługi w niemieckiej branży motoryzacyjnej
+ Odkrycie nowych sektorów
+ Wykorzystywanie niespodziewanych okazji
zrealizowanych
przy wsparciu Nessie
calli
z prospektami
języki
komunikacji
wysłanych
wiadomości
Do naszych drzwi zapukała Microvista - firma, posiadająca dobrze rozwinięty produkt, ale z mniejszym know-how, jak go sprzedawać w czasie kryzysu. Specjalizują się w skanowaniu materiałów przy użyciu tomografii komputerowej. Używana przez nich technologia należy do zaawansowanych i niezawodnych. Podczas współpracy z Nessie, zależało im na odkryciu zupełnie nowych rynków i zdobyć klientów z niezbadanych dotychczas sektorów. Czy to się udało?
Rozpoczęliśmy od kampanii na LinkedInie, wycelowanej w branżę motoryzacyjną oraz lotniczą, chcąc wykorzystać dotychczasową pozycję Microvisty w tych sektorach. Dostaliśmy kilka pozytywnych odpowiedzi, jednak to nadal było za mało. Konieczne było wprowadzenie poprawek do naszego planu, aby być w stanie lepiej zaadaptować się do panujących warunków.
Postanowiliśmy rzucić się w nieznane. Następne kampanie skierowaliśmy na rynki: medyczny, produkcji sprzętu, produkcji plastiku… Chcieliśmy zdecydowanie poszerzyć nasz horyzont. Czy było to trafionym posunięciem? Jak najbardziej! Dzięki temu udało nam się dotrzeć do perspektywicznych leadów, zwłaszcza z sektora medycznego, oraz do granic wykorzystać potencjał technologii skanowania tomograficznego!
Czego użyliśmy aby osiągnąć nasz cel:
Kampanie LinkedIn
Posty na LinkedIn
Warsztaty Insight
“Warm” calling
Otworzyliśmy Microvistę na nowe możliwości oraz pokazaliśmy jak może w pełni wykorzystywać swój potencjał!
Udane kampanie na LinkedInie dostarczyły im świeżych leadów z branż, które wcześniej nie były dla nich grupami docelowymi. Pozwoliliśmy naszemu klientowi na nowo odkryć swoje mocne strony, przez co teraz jest w stanie lepiej sterować biznesem.
Podczas współpracy zdobyliśmy dla nich pięć transakcji gotowych do finalizacji — to najlepszy wyznacznik efektów naszej pracy. Profesjonalnie zaopiekowaliśmy się ich sprzedażą, co pozwoliło im w spokoju zająć się rozwojem biznesu oraz skupić na wyzwaniach, które czekają w nieodkrytych wciąż sektorach.