CASE STUDY

OSIĄGNĄĆ NIEOSIĄGALNE

Jak Nessie pomogło nyris [sic!] przezwyciężyć ich największą przeszkodę w dotarciu do wymarzonych partnerów biznesowych i otworzyło drzwi ku świetlanej przyszłości.

Podsumowanie:

KIEDY?

Czerwiec - koniec Września 2021

CO?

Dotarcie do "dream companies"

WYZWANIE

+ Trudność w dotarciu do wymarzonych partnerów biznesowych

+ potrzeba stworzenia bazy ‘pierwszego kontaktu’

REZULTATY

+ perspektywa budowania i utrzymywania stałych i długotrwałych relacji biznesowych z nowymi partnerami

+ rozbudowana baza potencjalnych partnerów biznesowych z europejskich oddziałów 3 "dream companies"

1

SQL

1

wartościowych leadów sprzedażowych

1 %

konwersji
na zaproszeniach

1 +

wysłanych
wiadomości

WYZWANIE

nyris to doświadczony, niemiecki startup technologiczny, twórca platformy wyszukiwania obrazem, skierowanej do firm zarządzających produktami, komponentami maszyn lub innymi przedmiotami z różnych branż, w tym handlu detalicznego, e-commerce, przemysłu i produkcji. Przez długi czas ich celem była lista wymarzonych firm z branży przemysłu ciężkiego, do której trudno było samodzielnie dotrzeć.

W tym miejscu do gry włączyło się Nessie.

PODEJŚCIE

Wychodząc naprzeciw wyzwaniom nyris, uruchomiliśmy złożone kampanie na LinkedIn, których celem było stworzenie bazy kontaktów i potencjalnych partnerów biznesowych z listy idealnych klientów docelowych dostarczonej przez nyris. Wkrótce potem zmieniliśmy naszą strategię i skupiliśmy się wyłącznie na innowacyjnym podejściu do tworzenia spersonalizowanych, ekskluzywnych warsztatów i webinariów dla każdej z wymarzonych firm. Jaki był tego efekt?

PROCES

Czego użyliśmy aby osiągnąć nasz cel:

Kampanie LinkedIn

Ekskluzywne/szyte na miarę warsztaty i webinary dla każdego docelowego potencjalnego klienta

Cotygodniowe spotkania statusowe i insightowe raportujące o postępach kampanii

EFEKTY

Udane ekskluzywne warsztaty i webinary zgromadziły i stworzyły szereg nowych kontaktów i potencjalnych partnerów w branży przemysłu ciężkiego. Szeroko zakrojona działalność Nessie pokonała największe wyzwanie nyris, którym było dotarcie i utrzymanie kontaktu z trzema wymarzonymi firmami. Obecnie nyris jest w stanie skupić się samodzielnie na budowaniu i utrzymywaniu stałych i długotrwałych relacji biznesowych z tymi partnerami.

BENEFITY

+ Rozbudowanie sieci potencjalnych klientów.

+ Dotarcie do wymarzonych partnerów biznesowych, którzy wcześniej byli poza zasięgiem.

+ Stworzenie świadomości produktu oraz podwyższenie statusu nyris w oczach firm z branży przemysłu ciężkiego.

+ Lepsze rozumienie produktu i rynku. Z pomocą Nessie, nyris utwierdziło się w przekonaniu, że zapotrzebowanie rynku przemysłu ciężkiego na ich produkt jest olbrzymie.