PŁYNĄC PO NIEZBADANYCH WODACH...
Po raz kolejny dowiedliśmy, że sukces nie ma granic. Zobacz, w jaki sposób pomogliśmy dobrej firmie, stać się jeszcze lepszą.
Podsumowanie:
Kwiecień - Wrzesień 2021
Eksploracja nowego rynku
+ Zweryfikowanie, czy rynek MENA jest odpowiednim kierunkiem dla naszego partnera
+ Potwierdzenie wiarygodności firmy na nowym rynku
+ Znalezienie najlepszego stylu komunikacji z leadami z regionu
+ Rynek MENA okazał się być strzałem w dziesiątkę
+ Odnalezienie niszy w dotychczas niezbadanych branżach
SQL
calli
z prospektami
konwersji
na zaproszeniach
wysłanych
wiadomości
Naszym klientem była niemiecka firma specjalizująca się w budowaniu platform online, dopasowanych pod potrzeby i wizję klienta. Rozwiązanie oparte jest na konkretnych modułach i może być stworzone od zera bądź przekształcone z istniejącego już rozwiązania. Wiele firm B2B oraz B2C na całym świecie skorzystało już z tej usługi - są to w większości przedsiębiorstwa z sektorów: retail, drukarskiego oraz motoryzacyjnego. Dotychczas nasz partner operował w Europie, Ameryce Północnej, Afryce i Indiach.
Rynek MENA pozostawał zupełnie nie odkryty. Postanowiliśmy podjąć się tego wyzwania i wyruszyć z naszym partnerem na daleką wyprawę, aby biznesowo zbadać te tereny. Czy udało nam się dotrzeć do wyznaczonego celu?
W tym zupełnie nowym środowisku stwierdziliśmy, że najlepiej zacząć od czegoś, co już dobrze znamy - od firm retailowych. Uznaliśmy, że będzie to najlepszy sposób, aby bez ryzyka odkrywać rynek oraz zdobywać cenne biznesowe informacje. Wszystko po to, aby zweryfikować hipotezę, że MENA jest odpowiednim kierunkiem dla naszego partnera.
Gdy poczuliśmy więcej pewności w naszych działaniach, zaczęliśmy eksplorację nowych branż. Skupiliśmy się na firmach z wysoko wyspecjalizowanych gałęzi i to okazało się być strzałem w dziesiątkę! Jednocześnie nie zaprzestaliśmy jednak kontaktowania leadów z retailu.
Czego użyliśmy aby osiągnąć nasz cel:
Kampanie LinkedIn
Wydarzenia na LinkedIn
Spotkania statusowe i insightowe
Nasz partner odkrył rynek MENA i zobaczył, że to żyzna ziemia dla jego interesów!
Poprzez udane kampanie na LinkedInie oraz dogłębną analizę rynku, mogliśmy dojść do wniosku, że MENA to doskonałe miejsce do rozwoju biznesu dla naszego partnera. Udało nam się dotrzeć do wymarzonych person zakupowych, z którymi zacieśniliśmy relacje przez naszą komunikację – zarówno w retailu, jak i w wysoce wyspecjalizowanych branżach.
Konwersja na zaproszeniach wynosząca 32% najlepiej potwierdza efektywność i jakość Nessie w komunikowaniu się z leadami. Zwłaszcza, jeśli dodamy do tego 3 nowe okazje sprzedażowe, które zdobyliśmy dla naszego partnera. Nessie okazało się być kompasem – jak widać – skutecznie wskazującym drogę do celu.