OD WYDARZEŃ NA ŻYWO DO PROSPEKTINGU ONLINE
Jak podlewać kontakty w czasie biznesowej suszy? Czyli o pozostawaniu w myślach potencjalnych klientów do momentu, gdy będą gotowi kupić.

Podsumowanie:
Luty 2021
Warsztaty LinkedIn
+ zdobywanie nowych klientów w czasie, gdy nie ma żadnych wydarzeń na żywo
+ co zrobić, gdy spada zapotrzebowanie na produkt
+poprawa profili na LinkedIn’ie
+biegłość w komunikacji z nowymi leadami
+biegłość w obsłudze Sales Navigator
+znalezienie nowych możliwości podczas kryzysu
Po latach pracy z klientami z branży IT, nagle napotkaliśmy zupełnie nową, fascynującą szansę. Dojrzała firma, zajmująca się tworzeniem innowacyjnych, ekologicznych standów modułowych, skontaktowała się z nami, aby wziąć udział w spersonalizowanych warsztatach LinkedInowych. Już wtedy posiadali bogate doświadczenie w poznawaniu nowych klientów na targach i wydarzeniach, jednak nie mieli pomysłu na zdobywanie klientów online. To było prawdziwym wyzwaniem - jak w czasie pandemii nawiązać kontakt z potencjalnymi nabywcami produktów, które zaprojektowane są konkretnie pod wydarzenia na żywo, skoro żadne takie nie mają miejsca?
W Nessie wierzymy, że kryzys to doskonały moment na rozwój. To czas, kiedy trzeba w pełni skoncentrować się na nowych rozwiązaniach, wzroście, próbować nowych rzeczy. Naszym celem było nauczyć Ayble, jak efektywnie korzystać z wędki, zamiast dać im rybę podaną na tacy. Chcieliśmy przekazać nasze know-how o całym procesie, jak również zainspirować do wykorzystywania potencjału i kreatywności w trudniejszym okresie, aby móc lepiej dostosowywać się do warunków. Przeprowadziliśmy 4 warsztaty, skupiające się na różnych kwestiach i procesach.
Czego użyliśmy:
4 warsztaty
materiały i prezentacje
prace domowe
konsultacje
superwizowanie pracy własnej
dodatkowe narzędzia
Pokazaliśmy Ayble, jak płynnie przejść od wydarzeń na żywo do sprzedaży online - i jak efektywnie zdobywać nowych klientów w obu tych kanałach sprzedaży.
Nauczyliśmy Ayble obsługi komunikacji i sprzedaży na LinkedInie od strony technicznej. Przekazaliśmy im wiedzę o procesie, z której teraz mogą biegle korzystać wewnątrz swojej firmy – i to zadziałało. Uświadomiliśmy, jaką wartość niesie za sobą dołączanie potencjalnych leadów do swojej sieci: pomimo tego, że teraz niczego nie kupią, warto być z nimi w ciągłym kontakcie, aby pamiętali o firmie, gdy będą już gotowi do zakupu.