online 24-25.02

Skuteczny lead generation
w małej firmie B2B

praktyczny warsztat narzędziowy

Nawet w małej firmie potrzebny jest skuteczny proces dostarczania leadów. Tylko wtedy możemy świadomie zwiększać przychód i planować wzrost.

W czasie intensywnego warsztatu pokażemy Ci, jak wystartować skuteczny proces lead generation bez nakładów finansowych i ludzkich. Dzięki temu będziesz mieć pełną kontrolę nad planowaniem rozwoju Twojej firmy

Skuteczna i sprawna sprzedaż w organizacji to ogromne wyzwanie. Szczególnie w małej firmie, kiedy nie ma możliwości inwestycji i zatrudnienia ekspertów, zbudowanie efektu dźwigni w rozwoju jest wyjątkowo istotne. Znalezienie „game changera”, który pozwoli nam wzrastać w zaplanowanym tempie i sprzedawać do tych, do których chcemy, to kluczowe wyzwania dla małych firm B2B. Nasz warsztat to praktyczne przekazanie narzędzi i wiedzy, tak aby uczestnicy mogli od zaraz zbudować w swojej firmie skuteczny i prosty system generowania leadów. Bazując na wieloletnim doświadczeniu Nessie, chcemy w pigułce przekazać swój podstawowy know-how w zakresie generowania leadów. Będziemy pracować „na żywo” już podczas warsztatów, zatem formuła szkolenia to bardziej trening na stanowisku pracy niż typowe przekazywanie wiedzy. Jeśli faktycznie chcesz sprzedawać B2B usługi i produkty o dużej wartości, to skorzystaj z naszych sukcesów oraz porażek i weź dla siebie to, co działa najlepiej!

Agenda warsztatu

1. Ile i jakich konkretnie leadów potrzebuję, aby wykonać zaplanowany wzrost na 2022? Zaczniemy od przełożenia liczb ogólnych na konkretne cele lead generation w ujęciu kwartalnym/miesięcznym.

2. Kto jest moim idealnym klientem i jak go znaleźć? Czyli konkretne zdefiniowanie persony, do której najbardziej chcemy sprzedawać i przełożenie tego na segmentacje pod produkt/rynek/branżę.

3. Ustawienie procesu lead generation w oparciu o platformę typu LinkedIn - docieranie do właściwych person, praca na listach leadów, komunikacja z leadami i ich ogrzewanie.

4. Skuteczna komunikacja w procesie lead generation - struktury wiadomości, przykłady kampanii i sekwencji, praca nad własnym tekstem.

5. Prospecting, czyli wykorzystywanie potencjału leadów z lejka. Jak stworzyć drugi i trzeci cykl ogrzewania leada w procesie sprzedaży, aby lejek sprzedażowy był zawsze pełny i przewidywalny.

5. Planowanie procesu lead generation w czasie, czyli budowanie kalendarza działań na 2-3 miesiące i analiza efektów.

Prowadzący i goście:

Miejsce, czas i opłaty Jak pracujemy

Harmonogram Warsztatu:
24/02/2022 w godz. 10:00-14:00
25/02/2022 w godz. 10:00-14:00

Koszt Warsztatu:
750 zł netto + VAT 
Cena zwiera:
- pełen udział w warsztatach, materiały po zajęciach, 
- indywidualna konsultację 45 minut online 
Zgłoszenia: maciek@nessie.pl 

W ramach warsztatów pracujemy intensywnie w kameralnej grupie 7-10 osób. Praca wśród innych osób z podobnymi wyzwaniami, problemami i doświadczeniami będzie dodatkowym sprzężeniem zwrotnym naszych warsztatów. Pozwoli też w bezpiecznym otoczeniu wymieniać się doświadczeniami i poruszać kontrowersyjne tematy. Na tym nam najbardziej zależy.

Nasze metody:
Pracujemy interaktywnie
i warsztatowo w 80%
Stawiamy na dyskusje
i wzajemne inspirowanie się
Korzystamy z narzędzi,
które są łatwe do i implementacji w organizacji 
Stawiamy na praktykę (dużo zadań, ćwiczeń, eksperymentów)

Zgłoszenia: gosiaej@nessie.pl 

This site or product includes IP2Location LITE data available from https://lite.ip2location.com.