Co zmienić, aby marketing działał mocniej dla sprzedaży i generował więcej Marketing Qualified Leads?

Lead Marketing i sprzedaż są ze sobą nierozerwalnie powiązane. Skuteczny lead marketing to przede wszystkim generowanie Marketing Qualified Leads (MQL) dla B2B.

Dobrej jakości prospekty, nad którymi w dalszych etapach procesu mogą pracować handlowcy, to ważny cel podejmowanych działań marketingowych. Przybliża nas to do zbudowania przewidywalnego lejka sprzedaży i ciągłości między procesami marketingowo- sprzedażowymi. 

Nessie wspiera swoich klientów w tym obszarze. Realizujemy systemowe działania, które pozwalają dotrzeć do właściwych, precyzyjnie wyselekcjonowanych person z potencjałem zakupowym w ciągu 6-18 miesięcy

35%

Warsztaty online dedykowane leadom/accountom enterprise

35%

Prospektowanie marketingowe, reklama & Social Media

30%

Sprzedażowy landing page pod konkretne persony

Jak działa Lead Marketing?

Lead Marketing to system precyzyjnych i quazi-masowych działań prowadzących do pozyskania Marketing Qualified Leads B2B.

Lead Marketing skupia się na efekcie dotarcia do najlepszych person z potencjałem zakupowym.

Lead Marketing zawsze działa w służbie sprzedaży i wspiera budowę przewidywalnego lejka sprzedaży.

Co konkretnie robimy?

1. Ekskluzywne warsztaty online dla leadów enterprise

+ Definiujemy listę ” dream companies”
i docieramy do nich bezpośrednio

+  W ramach każdej organizacji jesteśmy w kontakcie z wieloma decyzyjnymi osobami z różnych departamentów

+ Przygotowujemy dedykowane dla każdej z firm, ekskluzywne warsztaty online, oparte o case studies 

+ Zapraszamy właściwe, decyzyjne osoby w ramach firmy na całym świecie

+ Doprowadzamy do spotkania w czasie warsztatów  z 6-15 osobami z różnych działów.

+ Skoringujemy uczestników, ogrzewamy utworzone leady, robimy follow-ups, konwertujemy na calle 1on1, jesteśmy w ciągłym kontakcie prospektingowym.

+ Powtarzamy cykle warsztatowe co 3-5 tygodni, a w miedzy czasie pracujemy na powiększającej się bazie danych 

2. Prospektowanie marketingowe, reklama & social media

+ tworzenie i rozwijanie wartościowej bazy leadów zeskoringowanych w zależności od potencjału zakupowego w czasie.

+ stały kontakt z całą bazą leadów w działaniach indywidualnych i quazi- masowych (reklama/retargeting)

+ Prowadzenie social mediów zgodnie z kalendarzem lead generation

+ tworzenie kontentu konwertującego na jakościowe MQL

+ Projektowanie i optymalizacja reklam na Fb oraz LinkedIn

Testimonials

3. Sprzedażowe landing pages

Tworzymy konwertujące landing pages, pod sprzedaż w sektorze B2B

Jasna komunikacja przez pryzmat rozwiązywania potencjalnych problemów konkretnego odbiorcy to klucz do sukcesu!

Nowoczesny design & sprzedażowy kontent to clue!

Strona może być prosta i jednocześnie lekka oraz nowoczesna. Sprzedażowy kontent oznacza mało treści, które są konkretne i przemyślane!

Wiemy, że strona internetowa musi wspierać sprzedaż

Niby oczywiste, a jednak bardzo często nasza strona to tylko wizytówka, która nie jest spójna ze strategią lead generation.

Sprzedażowy storytelling

Kontent na stronie musi jasno pokazywać czemu ktokolwiek miałby od nas kupować. Nie chodzi o okrągłe zdania marketingowe, ale o realną propozycję wartości!

Warsztaty insightowe

Proponujemy kierunek komunikacji na stronie oparty o doświadczenia klienta oraz poszukujemy nowych obszarów do zaadresowania na biznesowej mapie.
Lead Marketing w pigułce

Precyzyjne działania skierowane do wybranych person, aby wygenerować jakościowe leady B2B

Zróbmy razem Twój Lead Marketing