Generowanie leadów na platformie LinkedIn- szkolenie zespołu
Platforma LinkedIn mimo iż stworzona do rekrutacji, obecnie jest jednym z najlepszych punktów styku z potencjalnymi klientami w branżach B2B. Skuteczne generowanie leadów poprzez LI wymaga jednak przemyślanej koncepcji segmentacji rynku, procesowego ułożenia i kontrolowania/mierzenia swoich działań. W ramach szkolenia zespołu oferujemy know-how Nessie i nasze doświadczenie w szybkim wdrożeniu działań sprzedażowych na LI.
Ułożenie procesu sprzedaży
Transformacja sprzedaży, czyli zmiana strategiczna Transformacja sprzedaży to proces, który pozwoli organizacji zrobić nowe rozdanie. Zmiana zawsze wiąże się z wysiłkiem. Musimy znaleźć czas i przestrzeń do spojrzenia w przeszłość, odnieść siebie do rynku i potrafić przełożyć to na przyszłość. Często musimy zmierzyć się z przysłowiowymi trupami w szafie – dlatego zrobienie tego samodzielnie jest […]
Audyt procesu sprzedaży
Analiza Stanu sprzedaży Pokaż nam swoje liczby a powiemy Ci jak się ma Twoja sprzedaż Wiele firm – zwłaszcza tych korzystających z CRM – zbiera spore ilości danych na temat swojej sprzedaży. Zbiera, ale nigdy nie wykorzystuje. A liczby mogą powiedzieć wszystko na temat działań sprzedażowych, zweryfikować strategie, założenia, nakreślić plan na przyszłość. Mogą pokazać […]
Wdrożenie procesu LeadGen wewnątrz organizacji
Ustawienie i wdrożenie skutecznego procesu LeadGen w firmie Opracujemy najlepszy dla Was proces w kontekścierealizacji celów biznesowych, wdrożymy go, będziemy monitorować oraz przeszkolimy zespół. Wszystko w 3 miesiące! Wypracowany przez nas system Prospektingu bez Relacji nie jest magiczną sztuczką, hakującą proces sprzedaży. To najlepsze praktyki aktywnego wyjścia na rynek, obudowane w powtarzalny proces i realizowane […]
Dedykowany zespół prospektingu i sprzedaży
Prospekting Bez Relacji Wypracowany przez nas system Prospektingu bez Relacji nie jest magiczną sztuczką, hakującą proces sprzedaży. To po prostu najlepsze praktyki aktywnego wyjścia na rynek, obudowane w powtarzalny proces i realizowane z żelazną konsekwencją. Główne składowe tego procesu to: Strategia komunikacji sprzedażowej oparta na storytellingu i dobrym CTA Outbound outreach, czyli precyzyjne dotarcie do […]