Nessie
Przewidywalna i powtarzalna sprzedaż w B2B
Naucz się, jak budować sprzedaż na której możesz polegać niezależnie od sytuacji rynkowej i zmian.
Co zyskujesz zakupując dostęp?
- Jak rozpoczynać działania sprzedażowe, bez doświadczenia w sprzedaży?
- Jak wychodzić na nowe rynki bez ich znajomości i konkretnego pomysłu?
- Jak zapewnić stały dopływ dobrej jakości leadów od których zaczyna się sprzedaż?
- Jak wykorzystać potencjał platformy LinkedIn bez spamowania ludzi?
- Jak ogrzewać leady procesowo, aby zwiększyć szanse na podpisanie umowy?
- Jak pisać sekwencje sprzedażowe, aby otrzymywać nawet do 12% odpowiedzi?
Zbuduj solidny fundament
Ponad 30h wideo i tutoriali
Gotowe formuły do wyliczeń
Analiza case studies
Niezawodny lead generation
9 praktycznych modułów
Zdobędziesz konkretny know-how poparty procesem, który przygotuje Cię do każdej roli sprzedażowej- roli dyrektora sprzedaży, handlowca, lead generation specialist lub CEO, który rozumie sprzedaż! Już zawsze sobie poradzisz, bo skuteczna sprzedaż przestanie być problemem.
Co znajdziesz w naszym treningu online?
Intro
Mindset w sprzedaży procesowej
Przewidywalne lead generation
Narzędzia w lead generation
Strategia
Wiadomości, które sprzedają
Lead generation krok po kroku
Prospekting jako "must do"
Mierzenie i analiza
Intro
Mindset w sprzedaży procesowej
1. Co to znaczy sprzedawać?
2. Jak myśleć, aby sprzedawać?
3. Błąd pierwszy: brak zgody na porażkę
4. Błąd drugi: sprzedaż od pierwszego spotkania
5. Błąd trzeci: odrzucanie leadów, które nie są gotowe kupić tu i teraz
6. Błąd czwarty: niechęć do odrzucania leadów
7. Błąd piąty: Brak determinacji, ciągłości i follow-upów
8. Uleganie magii referencji i marketingu
Przewidywalne lead generation
1. Podstawy lead generation w B2B
2. Inbound vs outbound z lotu ptaka
3. Dlaczego outbound jest skuteczniejszy w B2B?
4. Co to jest dobry lead?
5. Podstawowe założenia naszej metody
6. Nasz proces lead generation
Narzędzia w lead generation
1. Narzędzia z lotu ptaka
2. Organizacja dysku Google
3. LinkedIn oraz Sales Navigator
4a. Wprowadzenie do CRM
4b. CRM w praktyce
Strategia
1. Praca na liczbach: planowanie nowej sprzedaży
2. Praca na liczbach. Ile potrzebujesz spotkań, żeby osiągnąć swój cel?
3. Co to jest segmentacja w procesie outreachu?
4. Jak podejść do tworzenia swojej segmentacji?
5. Podejście problem – rozwiązanie
6a. Stwórz własną segmentację
6b. Moje grupy targetowe
7. Segmentacja vs realne działanie: priorytetyzacja i pierwsze planowanie
Wiadomości, które sprzedają
1. Potęga storytellingu w komunikacji sprzedażowej
2. Najczęstsze błędy w wiadomościach sprzedażowych
3. Sekwencja sprzedażowa wg Nessie
4. Przygotuj swoje pierwsze case studies sprzedażowe
5. Napisz brief kampanii sprzedażowej
6. Pisanie sekwencji sprzedażowej
Lead generation krok po kroku
1. Praca na LinkedIn z lotu ptaka
2. Listy leadów i lista BAN
3. Praca z wyszukiwarką Sales Navigator
3a. Searche osób (lead filters)
3b. Searche firm (account filters)
4. Zaplanuj kampanię na LinkedIn
5a. Prowadzenie kampanii
5b. Prowadzenie kilku kampanii jednocześnie
6. Praca na zwrotkach w kampanii
7. Umawianie spotkań
8. Rutyna w procesie lead generation
Prospekting jako "must do"
1. Co to jest prospekt i prospektowanie?
2. Miejsce prospektów w procesie
3. Praca prospektingowa w CRM
4. Praca prospektinowa w Sales Navigator
5. Komunikacja w prospektingu
Mierzenie i analiza
1. Zbieranie danych w lead generation – matryca
2. Rutyna analityczna
3. Analiza danych liczbowych
4. Analiza danych jakościowych
5. Zarządzanie zmianą w lead management
Nie ma głupich pytań
A: Nie, w dniu uruchomienia szkolenia na platformie, gdzie realizujemy nasze treningi, pojawią się materiały, które będą cyklicznie (co tydzień) uzupełniane. Od razu po zakupie otrzymasz od nas dane do logowania i dostęp do platformy kursowej.
A: Zależy nam na tym, aby jak najszybciej nasz proces zaczął działać u Ciebie i czekamy w tym treningu na osoby, które mają w sobie gotowość do działania tu i teraz, a nie czekają na lepsze czasy.
A: Jeżeli w swoim biznesie sprzedajesz produkty i usługi o wysokiej wartości lub takie, które wymagają spotkania w procesie sprzedaży albo innej indywidualnej interakcji (telefon, konsultacja) to nasz proces jest idealny do takiej sprzedaży.
A: TAK, jeśli są to produkty drogie, wymagające spotkania, konsultacji zindywidualizowanej oferty w B2B i proces zakupowy klienta może być wydłużony w czasie. Pomożemy Ci.
A: Tak, oczywiście, faktura trafi automatycznie do Twojej skrzynki. Ceny w koszyku zakupowym są cenami brutto
A: Przede wszystkim sprawdź „spam” lub „oferty”, tam czasem wpadają nasze maile. Jeżeli jednak nic nie znajdziesz, napisz do nas: treningi@nessie.pl