Microvista Nessie

NESSIE’S SUCCESS STORY

Jak oswoić nieznane?

W związku ze spadkiem popytu na usługi w niemieckiej branży motoryzacyjnej naszym celem było stworzenie strategii podbicia nowych rynków. Oto rezultaty współpracy z firmą Microvista.

  • Klient:  Microvista
  • Branża:  Motoryzacyjna
  • STATUS:  Projekt w toku
  • Cel:  Usprawnienie sprzedaży
wyzwanie

Do naszych drzwi zapukała Microvista – firma, posiadająca dobrze rozwinięty produkt, ale z niewystarczającym know-how, jak go sprzedawać w czasie kryzysu. Specjalizują się w skanowaniu materiałów przy użyciu tomografii komputerowej. Używana przez nich technologia należy do zaawansowanych i niezawodnych. Podczas współpracy z Nessie zależało im na odkryciu zupełnie nowych rynków i zdobyciu klientów z niezbadanych dotychczas sektorów. Czy to się udało?

Podejście

Rozpoczęliśmy od kampanii na LinkedIn, wycelowanej w branżę motoryzacyjną oraz lotniczą, chcąc wykorzystać dotychczasową pozycję Microvisty w tych sektorach. Dostaliśmy kilka pozytywnych odpowiedzi, jednak to nadal było za mało. Konieczne było wprowadzenie poprawek do naszego planu, aby być w stanie lepiej zaadaptować się do panujących warunków.

Postanowiliśmy rzucić się w nieznane. Następne kampanie skierowaliśmy na rynki: medyczny, produkcji sprzętu, produkcji plastiku. Chcieliśmy zdecydowanie poszerzyć nasz horyzont. Czy było to trafionym posunięciem? Jak najbardziej! Dzięki temu udało nam się dotrzeć do perspektywicznych leadów, zwłaszcza z sektora medycznego oraz do granic wykorzystać potencjał technologii skanowania tomograficznego!

NARZĘDZIA

Czego użyliśmy do osiągnięcia celów?

  1. Kampanie LinkedIn z dwóch kont, po angielsku i niemiecku
  2. Posty na LinkedIn również w języku angielskim i niemieckim
  3. Warsztaty Insight pozwalające bezbłędnie rozumieć klienta
  4. “Warm” calling, aby być w ciągłym kontakcie
EFEKTY

Otworzyliśmy Microvistę na nowe możliwości oraz pokazaliśmy jak może w pełni wykorzystywać swój potencjał!

Udane kampanie na LinkedIn dostarczyły im świeżych leadów z branż, które wcześniej nie były dla nich grupami docelowymi. Pozwoliliśmy naszemu klientowi na nowo odkryć swoje mocne strony, przez co teraz jest w stanie lepiej kierować biznesem. Podczas współpracy zdobyliśmy dla nich pięć transakcji gotowych do finalizacji — to najlepszy wyznacznik efektów naszej pracy. Profesjonalnie zaopiekowaliśmy się ich sprzedażą, co pozwoliło im w spokoju zająć się rozwojem biznesu oraz skupić na wyzwaniach, które czekają w nieodkrytych wciąż sektorach.

BENEFITY
  • Wiedza o tym, jak zdobywać prospekty z różnych środowisk
  • Oparliśmy naszą pracę na unikalnym procesie Nessie, przez co Microvista zdobyła know-how potrzebne do wyszukiwania nowych klientów na LinkedIn oraz do tworzenia komunikacji dopasowanej do grup docelowych.
  • Lepsze rozumienie swoich silnych stron. Pokazaliśmy, że w innych sektorach jest duży popyt na usługi Microvisty.
18 zrealizowanych przy wsparciu Nessie
21 calli z prospektami
2 języki komunikacji
4000 + wysłanych wiadomości
Zobacz pozostałe case study

Myślimy rozwiązaniami