Audyt działu sprzedaży Nessie
Audyt działu sprzedaży
Zrozumienie gdzie leży faktyczna przyczyna naszych niepowodzeń w sprzedaży to klucz do podjęcia decyzji o zmianach. Czy nasz problem to lead generation, a może closing? Czy jest to sprawa jednostkowa, czy systemowa? Jeśli chcesz mieć pewność co działa, a co wymaga usprawnień, to we współpracy z nami otrzymasz wszystkie odpowiedzi w 4 – 6 tygodni.
- Audyt: 4 - 6 tygodni
- Wymiar: 4 warsztaty
- Wynik: Rekomendacje
- Precyzyjne określenie celu z którym wchodzimy do audytu i priorytetyzacja wyzwań w sprzedaży
- Diagnoza stanu obecnego w sprzedaży, pozwalająca na dokładne zrozumienie aktualnych wyzwań i możliwości. Analiza materiałów, narzędzi, wyników, wywiady indywidualne.
- Rekomendacje odnośnie zmian procesowych, które mają na celu efektywne podniesienie wydajności i skuteczności działania zespołu, tak aby zrealizować cele strategiczne najszybszą możliwą drogą.
- 4 warsztaty na poziomie Zarządu, podczas których
będziemy przechodzić przez wyzwania w sprzedaży, skupiając się na tematach lead generation, closingu, analityki, wskaźników i zespołu. - Pełny raport z zaleceniami i konkretymi propozycjami aktualizacji procesu sprzedaży oraz generowania leadów, w sposób wspierający istniejącą strukturę firmy i umożliwiający jej rozwój.
- Indywidualne wywiady z członkami zespołu sprzedaży, aby zrozumieć ich kompetencje i potrzeby, w celu zapewnienia optymalnego wsparcia w rozwoju ich potencjału sprzedażowego.
- Know-how sprzedażowy i pełna
transparentność w kontekście dzielenia się
gotowymi rozwiązaniami, rekomendacjami i sposobami przeciwdziałania poszczególnym problemom.
- Zebranie materiałów przed warszatami.
- Spotkanie wstępne.
- Ankiety.
- 4 warsztaty z Zarządem.
- Wywiady z osobami z działu sprzedaży.
- Raport z diagnozą i analizą.
- Raport podsumowujący z rekomendacją.
- Spotkanie po 2 tygodniach.
- Pełne zrozumienie aktualnych wyzwań sprzedażowych i identyfikacja kluczowych obszarów do rozwoju i poprawy.
- Konkretną strategię usprawnień procesowych w sprzedaży opracowaną na podstawie naszej wiedzy i doświadczenia oraz Twoich celów.
- Dostosowane rekomendacje personalne dla członków zespołu sprzedażowego, które będą oparte na indywidualnych ocenach kompetencji i potrzeb, mając na celu ich dalszy rozwój i skuteczność w pracy.
- Transparentność i gotowe rozwiązania do natychmiastowego wdrożenia, które umożliwią szybkie i skuteczne działania, eliminując czas potrzebny na adaptację i maksymalizując efektywność sprzedażową.
wdrożenia, szkolenia i konsulting
Skuteczny proces sprzedaży w technologiach i w B2B to wielopoziomowy system, który zapewnia stały dopływ nowych, wysokowartościowych leadów i systemowo ogrzewa leady, które już są w bazie, tak, aby żadnego nie pominąć, ale przede wszystkim realizuje cele strategiczne firmy. W ciągu 3 miesięcy przeanalizujemy Twój system, uporządkujemy go, wdrożymy nowe skuteczne rutyny i uruchomimy sprawny proces sprzedażowy. Zakończymy współpracę w momencie kiedy Twój proces będzie działał i przynosił efekty.
W długich i skomplikowanych procesach sprzedaży, gdzie wiele osób jest zaangażowanych w podejmowanie decyzji docieranie do nowych leadów wymaga specjalnego podejścia. Mamy swój proces, w którym mapujemy tylko właściwe persony i potrafimy targetować nawet najbardziej niszowe rynki. W ramach tej usługi przekażemy ten know-how Twojemu zespołowi.