Konsulting i wdrożenia
Zmieniamy oblicze sprzedaży B2B
Współpracujemy z właścicielami i zarządzającymi nad budową lejka – od momentu wejścia na rynek, aż po domykanie szans sprzedażowych.
Pomagamy optymalizować proces lead management, aby wspierał bieżące cele firmy. Nasza praca opiera się na analizie danych i wynikach.
Prowadzimy audyty sprzedaży, które dostarczając precyzyjnych danych, pozwalają na dostosowanie strategii do sytuacji takich, jak „odejście klienta” czy „ławka”.
Profesjonalizujemy działania sprzedażowe, co pozwala na trwałe wyeliminowanie zależności od rekomendacji, referencji czy klientów, którzy przychodzą sami.
Przywracamy sprawczość w zarządzaniu sprzedażą
Skuteczny proces sprzedaży w technologiach i w B2B to wielopoziomowy system, który zapewnia stały dopływ nowych, wysokowartościowych leadów i systemowo ogrzewa leady, które już są w bazie, tak, aby żadnego nie pominąć, ale przede wszystkim realizuje cele strategiczne firmy. W ciągu 3 miesięcy przeanalizujemy Twój system, uporządkujemy go, wdrożymy nowe skuteczne rutyny i uruchomimy sprawny proces sprzedażowy. Zakończymy współpracę w momencie kiedy Twój proces będzie działał i przynosił efekty.
Zrozumienie gdzie leży faktyczna przyczyna naszych niepowodzeń w sprzedaży to klucz do podjęcia decyzji o zmianach. Czy nasz problem to lead generation, a może closing? Czy jest to sprawa jednostkowa, czy systemowa? Jeśli chcesz mieć pewność co działa, a co wymaga usprawnień, to we współpracy z nami otrzymasz wszystkie odpowiedzi w 4 – 6 tygodni.
W długich i skomplikowanych procesach sprzedaży, gdzie wiele osób jest zaangażowanych w podejmowanie decyzji docieranie do nowych leadów wymaga specjalnego podejścia. Mamy swój proces, w którym mapujemy tylko właściwe persony i potrafimy targetować nawet najbardziej niszowe rynki. W ramach tej usługi przekażemy ten know-how Twojemu zespołowi.