Biznesowy manifest Nessie
Sprawdź, czy pasujemy do siebie
Sprzedaż to proces jak każdy inny w organizacji. Musisz nim zarządzać i go mierzyć, aby podejmować najlepsze decyzje.
TAK, jesteśmy dedykowanym zespołem sprzedaży dla firmy
TAK, tworzymy drugi obieg dla prospektów i je ogrzewamy
TAK, działamy ilościowo- jakościowo
TAK, stale dokonujemy usprawnień w procesie i komunikacji
TAK, weryfikujemy szybko hipotezy biznesowe
TAK, potrafimy wymyślać i testować jednocześnie
TAK, dostarczamy „hot leads” i umawiamy spotkania,
ale nie jest to jedyny cel!
NIE umawiamy spotkań niewiadomego pochodzenia
NIE budujemy procesów w oparciu o płatną reklamę
NIE korzystamy z rozwiązań hakerskich i automatycznych
NIE rozliczamy się za call/lead oraz w oparciu o “success fee”
NIE prowadzimy masowych wysyłek do kupnych baz danych
NIE jesteśmy agencją lead generation
NIE tworzymy rozbudowanych strategii na papierze
Komunikacja i storytelling
Proces i metodyka
Doświadczenie w sprzedaży w IT
Budowanie przewidywalnego lejka sprzedaży i szybka weryfikacja hipotez biznesowych
Grupy targetowe
Głęboko eksplorujemy Wasze rynki docelowe, proponujemy noweKampanie
Schodzimy od ogółu do szczegółu, planując działania co do dniaCodzienna praca
Pracujemy na dużej skali w ramach precyzyjnych grupScoring
Wszystkie leady dzielimy na prospekty, i "hot leads". Zawsze chcemy zrozumieć wzorzec dotarcia do najlepszych potencjalnych leadów.Analiza w Power BI
Analizujemy wszystkie nasze działania ilościowo oraz jakościowo i podejmujemy decyzje na bazie liczb.Strategia komunikacji sprzedażowej
Zaczynamy od zrozumienia, kim jesteście i znalezienia sprzedażowego pomysłu na WasKalendarz działań
Planujemy działania z lotu ptaka, żeby mieć kontrolę nad całościąOutreach
Wykorzystujemy LinkedIn i mailing, żeby precyzyjnie docierać do grup targetowych w ramach kampaniiZarządzanie procesem
Zarządzamy wszystkim, co składa się na dobry proces - zwrotkami, leadami, GDPR, bazą danychProspekting, czyli grzanie
Planujemy zindywidualizowane ścieżki follow upów, webinarów, recyklingu kontentu po to, aby z prospektów tworzyć leadyRetrospektywa
Nieustannie poprawiamy jakość - częścią naszego procesu są regularne spotkania retro z klientami
Jak odpowiadamy na wyzwania klientów?
Zwiększamy przewidywalność, konwersję i liczby bezwzględne w prowadzonych działaniach okołosprzedażowych