Biznesowy manifest Nessie

Sprawdź, czy pasujemy do siebie

Nasze wartości

Sprzedaż to proces jak każdy inny w organizacji. Musisz nim zarządzać i go mierzyć, aby podejmować najlepsze decyzje.


TAK, jesteśmy dedykowanym zespołem sprzedaży dla firmy
TAK, tworzymy drugi obieg dla prospektów i je ogrzewamy
TAK, działamy ilościowo- jakościowo
TAK, stale dokonujemy usprawnień w procesie i komunikacji 
TAK, weryfikujemy szybko hipotezy biznesowe
TAK, potrafimy wymyślać i testować jednocześnie
TAK, dostarczamy “hot leads” i umawiamy spotkania,
         ale nie jest to jedyny cel!

NIE umawiamy spotkań niewiadomego pochodzenia
NIE budujemy procesów w oparciu o płatną reklamę
NIE korzystamy z rozwiązań hakerskich i automatycznych
NIE rozliczamy się za call/lead oraz w oparciu o “success fee”
NIE prowadzimy masowych wysyłek do kupnych baz danych
NIE jesteśmy agencją lead generation
NIE tworzymy rozbudowanych strategii na papierze

 

40%

Komunikacja i storytelling

30%

Proces i metodyka

30%

Doświadczenie w sprzedaży w IT

Serce naszych działań

Budowanie przewidywalnego lejka sprzedaży i szybka weryfikacja hipotez biznesowych

Start

Grupy targetowe

Głęboko eksplorujemy Wasze rynki docelowe, proponujemy nowe

Kampanie

Schodzimy od ogółu do szczegółu, planując działania co do dnia

Codzienna praca

Pracujemy na dużej skali w ramach precyzyjnych grup

Scoring

Wszystkie leady dzielimy na prospekty, i "hot leads". Zawsze chcemy zrozumieć wzorzec dotarcia do najlepszych potencjalnych leadów.

Analiza w Power BI

Analizujemy wszystkie nasze działania ilościowo oraz jakościowo i podejmujemy decyzje na bazie liczb.

Strategia komunikacji sprzedażowej

Zaczynamy od zrozumienia, kim jesteście i znalezienia sprzedażowego pomysłu na Was

Kalendarz działań

Planujemy działania z lotu ptaka, żeby mieć kontrolę nad całością

Outreach

Wykorzystujemy LinkedIn i mailing, żeby precyzyjnie docierać do grup targetowych w ramach kampanii

Zarządzanie procesem

Zarządzamy wszystkim, co składa się na dobry proces - zwrotkami, leadami, GDPR, bazą danych

Prospekting, czyli grzanie

Planujemy zindywidualizowane ścieżki follow upów, webinarów, recyklingu kontentu po to, aby z prospektów tworzyć leady

Retrospektywa

Nieustannie poprawiamy jakość - częścią naszego procesu są regularne spotkania retro z klientami
taxi-sing-in
Liczby i fakty

Jak odpowiadamy na wyzwania klientów?

Zwiększamy przewidywalność, konwersję i liczby bezwzględne w prowadzonych działaniach okołosprzedażowych

1 % +

Więcej prospektów w lejku

1 +

Nowych Prospektów Tygodniowo

1 +

Wartościowych prospektów po webinarach

1 +

Kampanii prospektingowych dla klienta jednocześnie

Przekonałyśmy Cię?