Ayble Nessie

NESSIE’S SUCCESS STORY

Od wydarzeń na żywo do prospektingu online

Jak podlewać kontakty w czasie biznesowej suszy? Czyli o pozostawaniu w myślach potencjalnych klientów do momentu, gdy będą gotowi kupić.

  • Klient:  Ayble
  • STATUS:  Projekt zakończony
  • Branża:  IT
  • Cel:  Warsztaty Linkedin
Wyzwanie

Po latach pracy z klientami z branży IT, nagle napotkaliśmy zupełnie nową, fascynującą szansę. Dojrzała firma, zajmująca się tworzeniem innowacyjnych, ekologicznych standów modułowych, skontaktowała się z nami, aby wziąć udział w spersonalizowanych warsztatach LinkedIn. Już wtedy posiadali bogate doświadczenie w poznawaniu nowych klientów na targach i wydarzeniach, jednak nie mieli pomysłu na zdobywanie klientów online. To było prawdziwym wyzwaniem – jak w czasie pandemii nawiązać kontakt z potencjalnymi nabywcami produktów, które zaprojektowane są konkretnie pod wydarzenia na żywo, skoro takie nie mają miejsca?

Podejście

W Nessie wierzymy, że kryzys to doskonały moment na rozwój. To czas, kiedy trzeba w pełni skoncentrować się na nowych rozwiązaniach, wzroście, próbować nowych rzeczy. Naszym celem było nauczyć Ayble jak efektywnie korzystać z wędki, zamiast dać im rybę podaną na tacy. Chcieliśmy przekazać nasze know-how o całym procesie, jak również zainspirować do wykorzystywania potencjału i kreatywności w trudniejszym okresie, aby móc lepiej dostosowywać się do warunków. Przeprowadziliśmy 4 warsztaty, skupiające się na różnych kwestiach i procesach.

Narzędzia

Czego użyliśmy do osiągnięcia celów?

  1. Cztery warsztaty na LinkedIn
  2. Inspirujące prace domowe
  3. Konsultacje z naszym zespołem kreatywnym
  4. Nadzorowanie pracy własnej
  5. Dodatkowe narzędzia Sales Navigator, CRM, Kanbanchi, Teams, Google Drive
Osiągnięcia

Pokazaliśmy Ayble jak płynnie przejść od wydarzeń na żywo do sprzedaży online i jak efektywnie zdobywać nowych klientów w obu tych kanałach sprzedaży. Nauczyliśmy Ayble obsługi komunikacji i sprzedaży na LinkedIn od strony technicznej. Przekazaliśmy im wiedzę o procesie, z której teraz mogą łatwo korzystać wewnątrz swojej firmy – i to zadziałało. Uświadomiliśmy jaką wartość niesie za sobą dołączanie potencjalnych leadów do swojej sieci: pomimo tego, że teraz niczego nie kupią, warto być z nimi w ciągłym kontakcie, aby pamiętali o firmie, gdy będą już gotowi do zakupu.

Korzyści
  • Ayble przekonało się, że nie muszą sprzedawać tu i teraz – celem marketingu jest być blisko potencjalnych klientów, aby sprzedać w odpowiednim momencie.
  • Firma odkryła nową perspektywę i jest teraz w pełni przygotowana, aby wcielić w życie nowe pomysły w czasie targów bądź innych wydarzeń.
ZOBACZ POZOSTAŁE CASE STUDIES

Myślimy rozwiązaniami