Nessie

Wszędzie tam, gdzie chcesz przejąć kontrolę i przestać polegać na referencjach czy networkingu, możemy Cię wesprzeć.
Nessie założyły Agata Maroń i Justyna Gebert — ekspertki, które same przez kilkanaście lat sprzedawały produkty i usługi technologiczne.
Dziś Nessie to prawie trzydziestoosobowy zespół, który pomaga firmom tech B2B z całego świata budować dedykowane procesy sprzedaży, dopasowane do ich produktów, celów i zespołu.
WSPARCIE ZARZĄDU & ZESPOŁU SPRZEDAŻY, CZYLI UKŁADANIE SPRZEDAŻY OD A DO Z WRAZ Z AUDYTEM
Skuteczna sprzedaż B2B to nie tylko narzędzie do generowania przychodów,
ale także klucz do stabilności organizacji. Dobrze zaprojektowany i wdrożony proces sprzedaży może znacząco wpłynąć na funkcjonowanie Twojej firmy, zapewniając jej przetrwanie nawet w czasach kryzysu.
BUDOWANIE PRZEWIDYWALNYCH LEJKÓW SPRZEDAŻY W OPARCIU O AUTORSKĄ SEGMENTACJĘ RYNKU
Przewidywalny lejek sprzedaży pozwala zrozumieć, gdzie będziesz za 4-6 miesięcy! Dzięki wdrożeniu powtarzalnej i przewidywalnej sprzedaży procesowej zyskasz zdolność reagowania na zmiany rynkowe w czasie rzeczywistym, co pozwoli Ci na przejęcie pełnej kontroli nad przyszłością firmy.
WIELOPOZIOMOWE PROSPEKTOWANIE I PRACA NA ZIMNYCH LEADACH KLIENTA
Analizujemy zimną bazę leadów klienta pod kątem potencjału.
Tworzymy strukturę kontaktu dopasowaną do stanowisk i branż.
Wysyłamy wiadomości, wykonujemy follow-upy, reagujemy na sygnały.
Raportujemy skuteczność i optymalizujemy podejście co tydzień.
Nie jesteśmy agencją lead generation!
Nowoczesna sprzedaż to nie magia. My jako NESSIE wnosimy do klienta konkretne wartości:
– Wsparcie strategiczne na etapie wychodzenia na nowe rynki i adresowania wyzwań
– Uporządkowanie i spokój: jasne reguły i kroki oraz konkretne rutyny
– Zespół, który umie rozmawiać jak człowiek i działać jak najlepsza maszyna
– Proces, który obejmuje całość sprzedaży od wyjścia na rynki, aż po domykanie
– Konkretne liczby, benchmarki oraz odniesienia do rynku, zbierane systemowo od ponad 5 lat
– Podejście skupione na wynikach sprzedażowych a nie działaniach marketingowych