Nessie
Jak dział HR może wesprzeć sprzedaż w firmie i nie przepalić budżetu na szkolenia i konsultantów?
Jeśli stawiasz sobie aktualnie to wyzwanie, to jesteś w najlepszym miejscu! To my – Justyna Gebert i Agata Maroń, założycielki Nessie Research Lab. Przez kilkanaście lat sprzedawałyśmy produkty i usługi technologiczne własnymi rękoma, a od 5 lat wspieramy firmy z całej Europy w budowaniu przewidywalnej i powtarzalnej sprzedaży w B2B.
Więc jeśli Ty też zastanawiasz się, jak z poziomu HR skutecznie wspierać dział sprzedaży i lead generation w osiąganiu celów, to chodź z nami.
Na co dzień pracujemy z działami sprzedaży i ich szefami jako sparing partnerzy. Praktycznie, na stanowiskach pracy pomagamy rozwiązywać palące problemy, takie jak:
- przebudowa procesów sprzedaży, aby były efektywne i wspierały cele organizacji
- zwiększanie skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów
- umawianie spotkań z nowymi, wartościowymi leadami
- docieranie do osób decyzyjnych, aby sprzedawać temu komu chcemy i za tyle za ile chcemy.
Pomimo, że sprzedaż przez wiele osób bywa traktowana jak magiczna sztuczka, tajemna wiedza lub coś bardzo skomplikowanego, to w rzeczywistości dział HR ma realny wpływ na wzrost kompetencji biznesowych zespołu, poprzez odpowiednie wsparcie.
Zapomnij jednak o sztuce prezentacji czy wystąpień, tajemnych technikach domykania, czy produkcji nowych materiałów sprzedażowo-marketingowych.
Nie przejmuj się rekrutacjami nowych pracowników i rosnącymi oczekiwaniami dotyczącymi prowizji i bonusów.
Zainwestuj w coś, co będzie działało dla Waszego działu sprzedaży zawsze, niezależnie od zmieniających się warunków na rynku. Twój Prezes Ci podziękuje, a szef sprzedaży będzie widział w Tobie partnera.
Bazujemy przede wszystkim na małych procesach, które adresują po kolei każdy kawałek sprzedaży, a więc wspieramy poprzez ustawienie, udoskonalenie, wdrożenie, czy analizę takich fragmentów sprzedaży jak:
- budżetowanie nowej sprzedaży, KPIs, opracowanie struktury sprzedaży na rok 2025, dywersyfikacja wychodzenia na rynek
- kontrola zespołu, bonusowanie i wynagradzanie, które wspiera cele organizacji
- lead generation i docieranie do właściwych leadów, które spełniają nasze kryteria zakupowe
- prowadzenie spotkań sprzedażowych i „przepychanie leadów” w procesie sprzedaży
- domykanie sprzedaży i negocjacje
- rutyny prospektingowe w sprzedaży długoterminowej
- komunikacja z leadami na poziomie lead generation i closingu
- wsparcie dyrektora sprzedaży w codziennej pracy
Jakie problemy najczęściej rozwiązujemy naszymi warsztatami wdrożeniowymi?
Naucz się, jak budować sprzedaż na której możesz polegać niezależnie od sytuacji rynkowej i zmian.
Czyli trening online o tym, jak pisać sekwencje wiadomości sprzedażowych, które pozwolą Ci umawiać 10-15 spotkań miesięcznie z wartościowymi leadami. Metoda Nessie od lat sprawdza się w firmach technologicznych w Europie. Niech przyniesie efekty także Tobie!
Jeśli prowadzisz biznes, zajmujesz się też sprzedażą
CHCĘ UMÓWIĆ SPOTKANIEAgata Maroń
Co-Founder
Ekspertka z ponad 12-letnim doświadczeniem, m.in. w Cybercom Group (Head of Sales and Marketing) oraz STX (m.in. stanowisku VP of New Business Development). Specjalizuje się w budowaniu strategii efektywnych i innowacyjnych procesów sprzedażowych i marketingowych w branży technologicznej. Agata nie tylko posiada bogate doświadczenie zawodowe, ale również głębokie przekonanie, że prowadzenie biznesu wymaga empatii, wrażliwości i umiejętności wczucia się w sytuację klienta. Uważa, że kluczem do sukcesu nie są sztuczki sprzedażowe, ale prosta, uczciwa komunikacja oparta na szczerych emocjach i intencjach. Dzięki tym wartościom nieustannie rozwija Nessie i wspiera swoich klientów w ich ekscytującej biznesowej podróży.
Justyna Gebert
Co-Founder
Ekspertka z ponad 10-letnim doświadczeniem, zdobytym między innymi w Digital Teammates (Head of Business Development), Cybercom (Senior Sales Executive) oraz innych technologicznych przedsięwzięciach. Specjalizuje się w wspieraniu firm w pozyskiwaniu klientów. Wierzy, że sprzedaż to nie fizyka jądrowa. Kluczowe są empatia, zrozumienie potrzeb rynku oraz szczera komunikacja. Sukces w sprzedaży wynika z umiejętności trafnego dostosowania strategii i skali działań, a nie z losowych strzałów. Justyna wie, jak to zrobić i dlatego tak skutecznie pomaga firmom sprzedawać to, co chcą, jak chcą i za jaką cenę chcą.
Małgorzata Seroka
Managing Director
Aktualnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w Nessie Research Lab, gdzie nadzoruje realizację projektów w dziale Delivery. Małgorzata specjalizuje się w zarządzaniu zespołami i procesami wsparcia lead generation oraz we wdrażaniu strategii lead generation i lead management w firmach technologicznych. Wcześniej była CEO i Co-Owner LeadSoft, partnera Microsoft w kategorii ISV, software house w grupie APN Promise Group, oraz pełniła funkcję COO w Adaptech Group Inc., kanadyjskiej grupie technologicznej. Małgorzata Seroka jest również współzałożycielką spółki badawczej pxStudio, gdzie brała udział w projektach R&D związanych z tworzeniem produktów cyfrowych opartych na języku naturalnym, we współpracy merytorycznej z Instytutem Informatyki Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Jej pasją są technologie, a jej dogłębna znajomość procesów w Nessie pozwala efektywnie wspierać zespoły w osiąganiu celów biznesowych.
Małgorzata Ejmocka
Head of Operations
Guru organizacji procesów. Związana z Nessie Research Lab od samego początku. Gosia przeszła przez wszystkie szczeble kariery, zdobywając niezbędne umiejętności do kierowania zespołem Delivery oraz tworzenia nowych procesów, kluczowych dla codziennej pracy. Jej ulubione motto brzmi: „Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Na cuda trzeba poczekać do dwóch godzin.” Gosia wyróżnia się wyjątkową zdolnością do szybkiego rozwiązywania nawet najtrudniejszych problemów. Jej umiejętność analitycznego myślenia, w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem, pozwala zawsze na znajdywanie optymalnych rozwiązań. Jest nie tylko liderką zespołu, ale również mentorką dla młodszych pracowników, których wspiera w rozwoju i odnoszeniu sukcesów.