Wdrożenie procesu Lead Generation Nessie
Wdrożenie procesu Lead Generation
W długich i skomplikowanych procesach sprzedaży, gdzie wiele osób jest zaangażowanych w podejmowanie decyzji docieranie do nowych leadów wymaga specjalnego podejścia. Mamy swój proces, w którym mapujemy tylko właściwe persony i potrafimy targetować nawet najbardziej niszowe rynki. W ramach tej usługi przekażemy ten know-how Twojemu zespołowi.
- Konsulting: 2 miesiące
- Mentoring: 1 miesiąc
- Forma: Online + tutoriale
Nasz proces lead generation jest stale rozwijany od 5 lat i działa wszędzie tam, gdzie chcemy pozyskiwać konkretne leady z potencjałem zakupowym, na wybranych rynkach. Opiera się o podejście procesowe i liczbowe, dzięki temu może być szybko kalibrowany i traktowany jako framework, który sprawdzi się u Ciebie nie tylko dziś, aby umawiać przewidywalnie 8-12 spotkań miesięcznie, ale także wtedy kiedy zdecydujesz się na zmiany strategiczne.
Warsztaty podzielone są na 6 spotkań po 4h. Prowadzimy uczestników przez cały proces i dajemy czas na własne wdrożenie oraz zdobywanie doświadczeń w trakcie wspólnej pracy.
- Warsztaty kick-off, czyli jak podzielić rynek, który będą targetować handlowcy, aby w prosty sposób zidentyfikować leady z potencjałem zakupowym i zaadaptować je do procesu. Eksplorujemy wskaźniki i KPI, identyfikujemy linię produktową lub serwisową dla kampanii i określamy persony zakupowe.
- Warsztat 2 i 3 obejmuje przygotowanie narzędzi Sales Navigator, Trello, tabeli aktywności oraz przygotowanie konta LinkedIn. Przedstawiamy proces z lotu ptaka i założenia wdrożenia w częściach strategii i implementacji.
- Warsztat 4 i 5 to przygotowanie pierwszych komunikacji i najlepszych praktyk oraz początek pracy na narzędziach.
Planowanie systemu pracy oraz logistyki kampanii. Ustawienie wyszukiwań i praca nad pierwszymy listami leadów. - Warsztat 6-7 obejmuje pracę operacyjną — wysyłkę
zaproszeń, wiadomości, follow-up, kategoryzację leadów i wspólną pracę na zwrotkach. Omówimy także możliwości automatyzacji oraz kampanie dodatkowe — ABS, JobAds, short coffee jako rokujące na przyszłość. - Warsztat 8-9 to praca z CRM i priorytetyzacja danych pod kątem późniejszej analizy. Prospekting jako najważniejsza część procesu. Podgrzewanie leadów. Raporty z CRM i
raporty z kampanii (matryca). - Warsztat zamykający. Po 2 tygodniach od zakończenia
warsztatów odbędzie się podsumowanie warsztatów, w ramach którego podczas interaktywnej sesji Q&A odpowiemy na dodatkowe pytania.
Każdy z uczestników ma możliwość odbycia indywidualnego, 45 minutowego spotkania w celu analizy pracy własnej i wdrożenia procesu Lead Management.
Wdrożenie procesu Lead Management Nessie Research Lab pozwoli Ci rozwiązać najczęściej spotykane problemy w sprzedaży B2B.
- Mała ilość leadów z potencjałem zakupowym. Zwiększysz ilość leadów z potencjałem poprzez zastosowanie zaawansowanych technik segmentacji i targetowania. Zidentyfikujesz klientów gotowych do zakupu.
- Baza leadów słabej jakości. Poprawisz jakość swojej bazy dzięki sprawdzonym metodom filtrowania i kwalifikacji. Twoje leady będą nie tylko liczne, ale także wartościowe.
- Brak przewidywalności procesu lead generation. Dzięki naszej ustrukturyzowanej metodologii wprowadzisz przewidywalność i powtarzalność do swojego procesu lead generation.
- Brak mierzalności systemu lead generation. Zastosujesz nasze systemy monitorowania i analizy, które pozwolą Ci mierzyć każdy etap procesu. Zyskasz pełną kontrolę i możliwość optymalizacji.
- Brak właściwej segmentacji. Wdrożysz nasze wskazówki dotyczące segmentacji rynkowej, aby zaadresować swoje komunikaty do właściwych grup odbiorców.
- Brak umiejętności pisania wiadomości. Rozwiniesz umiejętność pisania sekwencji sprzedażowych i zbudujesz narrację, która wzbudzi zainteresowanie.
Sprawdź nasze szkolenia i wdrożenia
Skuteczny proces sprzedaży w technologiach i w B2B to wielopoziomowy system, który zapewnia stały dopływ nowych, wysokowartościowych leadów i systemowo ogrzewa leady, które już są w bazie, tak, aby żadnego nie pominąć, ale przede wszystkim realizuje cele strategiczne firmy. W ciągu 3 miesięcy przeanalizujemy Twój system, uporządkujemy go, wdrożymy nowe skuteczne rutyny i uruchomimy sprawny proces sprzedażowy. Zakończymy współpracę w momencie kiedy Twój proces będzie działał i przynosił efekty.
Zrozumienie gdzie leży faktyczna przyczyna naszych niepowodzeń w sprzedaży to klucz do podjęcia decyzji o zmianach. Czy nasz problem to lead generation, a może closing? Czy jest to sprawa jednostkowa, czy systemowa? Jeśli chcesz mieć pewność co działa, a co wymaga usprawnień, to we współpracy z nami otrzymasz wszystkie odpowiedzi w 4 – 6 tygodni.