Wdrożenie procesu Lead Generation Nessie

OFERTA KONSULTINGOWA NESSIE

Wdrożenie procesu Lead Generation

W długich i skomplikowanych procesach sprzedaży, gdzie wiele osób jest zaangażowanych w podejmowanie decyzji docieranie do nowych leadów wymaga specjalnego podejścia. Mamy swój proces, w którym mapujemy tylko właściwe persony i potrafimy targetować nawet najbardziej niszowe rynki. W ramach tej usługi przekażemy ten know-how Twojemu zespołowi.

  • Konsulting:  2 miesiące
  • Mentoring:  1 miesiąc
  • Forma:  Online + tutoriale
Dlaczego warto?

Nasz proces lead generation jest stale rozwijany od 5 lat i działa wszędzie tam, gdzie chcemy pozyskiwać konkretne leady z potencjałem zakupowym, na wybranych rynkach. Opiera się o podejście procesowe i liczbowe, dzięki temu może być szybko kalibrowany i traktowany jako framework, który sprawdzi się u Ciebie nie tylko dziś, aby umawiać przewidywalnie 8-12 spotkań miesięcznie, ale także wtedy kiedy zdecydujesz się na zmiany strategiczne.

Warsztaty

Warsztaty podzielone są na 6 spotkań po 4h. Prowadzimy uczestników przez cały proces i dajemy czas na własne wdrożenie oraz zdobywanie doświadczeń w trakcie wspólnej pracy.

 

  • Warsztaty kick-off, czyli jak podzielić rynek, który będą targetować handlowcy, aby w prosty sposób zidentyfikować leady z potencjałem zakupowym i zaadaptować je do procesu. Eksplorujemy wskaźniki i KPI, identyfikujemy linię produktową lub serwisową dla kampanii i określamy persony zakupowe.
  • Warsztat 2 i 3 obejmuje przygotowanie narzędzi Sales Navigator, Trello, tabeli aktywności oraz przygotowanie konta LinkedIn. Przedstawiamy proces z lotu ptaka i założenia wdrożenia w częściach strategii i implementacji.
  • Warsztat 4 i 5 to przygotowanie pierwszych komunikacji i najlepszych praktyk oraz początek pracy na narzędziach.
    Planowanie systemu pracy oraz logistyki kampanii. Ustawienie wyszukiwań  i praca nad pierwszymy listami leadów.
  • Warsztat 6-7 obejmuje pracę operacyjną — wysyłkę
    zaproszeń, wiadomości, follow-up,  kategoryzację leadów i wspólną pracę na zwrotkach. Omówimy także możliwości automatyzacji oraz kampanie dodatkowe — ABS, JobAds, short coffee jako rokujące na przyszłość.
  • Warsztat 8-9 to praca z CRM i priorytetyzacja danych pod kątem późniejszej analizy. Prospekting jako najważniejsza część procesu. Podgrzewanie leadów. Raporty z CRM i 
    raporty z kampanii (matryca).
  • Warsztat zamykający. Po 2 tygodniach od zakończenia
    warsztatów odbędzie się podsumowanie warsztatów, w ramach którego podczas interaktywnej sesji Q&A odpowiemy na dodatkowe pytania.
Konsultacje

Każdy z uczestników ma możliwość odbycia indywidualnego, 45 minutowego spotkania w celu analizy pracy własnej i wdrożenia procesu Lead Management.

Co zyskasz?

Wdrożenie procesu Lead Management Nessie Research Lab pozwoli Ci rozwiązać najczęściej spotykane problemy w sprzedaży B2B.

 

  • Mała ilość leadów z potencjałem zakupowym. Zwiększysz ilość leadów z potencjałem poprzez zastosowanie zaawansowanych technik segmentacji i targetowania. Zidentyfikujesz klientów gotowych do zakupu.
  • Baza leadów słabej jakości. Poprawisz jakość swojej bazy dzięki sprawdzonym metodom filtrowania i kwalifikacji. Twoje leady będą nie tylko liczne, ale także wartościowe.
  • Brak przewidywalności procesu lead generation. Dzięki naszej ustrukturyzowanej metodologii wprowadzisz przewidywalność i powtarzalność do swojego procesu lead generation.
  • Brak mierzalności systemu lead generation. Zastosujesz nasze systemy monitorowania i analizy, które pozwolą Ci mierzyć każdy etap procesu. Zyskasz pełną kontrolę i możliwość optymalizacji.
  •  Brak właściwej segmentacji. Wdrożysz nasze wskazówki dotyczące segmentacji rynkowej, aby zaadresować swoje komunikaty do właściwych grup odbiorców.
  • Brak umiejętności pisania wiadomości. Rozwiniesz umiejętność pisania sekwencji sprzedażowych i zbudujesz narrację, która wzbudzi zainteresowanie.
JAK JESZCZE MOŻEMY CIĘ WESPRZEĆ?

Sprawdź nasze szkolenia i wdrożenia