Lead Management Nessie
Lead Management jako usługa
Wesprzemy Ciebie oraz Twój zespół sprzedażowy i weźmiemy na siebie ciężar związany z wychodzeniem do rynku. Zwiększymy wolumen oraz jakość leadów poprzez sprawdzony, procesowy lead management. Pomożemy Ci zbudować kompetencje wewnątrz organizacji oraz zapewnimy płynną integrację naszego procesu z Twoimi strukturami sprzedażowymi.
Lead management w ujęciu Nessie?
Jest to kompleksowy proces, dzięki któremu:
- Generujemy spotkania biznesowe
- Spotkania biznesowe są określonej jakości i kaloryczności (takiej, jak chcemy)
- Jesteśmy w stanie kontrolować kluczowe charakterystyki osób, z którymi się spotykamy (wielkość firmy, pozycja, lata doświadczenia itd.)
- Jesteśmy w stanie kontrolować ilość spotkań w ramach miesiąca
- Jesteśmy w stanie zmienić podejście zarówno do ilości spotkań (poprzez skalowanie) jak i do ich jakości (poprzez zarządzanie charakterystyką person, z którymi się kontaktujemy) – a zmiany te nie powinny trwać dłużej niż 2-3 tygodnie zanim zaczną przynosić efekty
- Rozumiemy co trzeba zrobić jeśli umawianie spotkań nie idzie tak, jak trzeba.
Jak działamy?
- Działamy jedynie poprzez bezpośredni kontakt – adresowanie osób spełniających konkretne kryteria w personalnych wiadomościach.
- Nie ustawiamy reklam, nie postujemy na Linkedin, nie tworzymy e-booków.
- Dywersyfikacja to podstawa – działamy jednocześnie w kilku/kilkunastu kierunkach.
- Strategiczne decyzje podejmujesz zawsze Ty. My proponujemy, rekomendujemy, ale to Ty wiesz jakie masz długoterminowe cele.
- Nasz proces składa się z kilku obiegów i warstw kontaktu.
- Działamy w ramach PDCA – Plan Do Check Adjust. Zaangażowanie klienta jest niezbędna na etapie dostosowywania/poprawiania działań. Ten proces dzieje się podczas cotygodniowych statusów.
- Jako pierwszego punktu kontaktu używamy Sales Navigator, ale w późniejszych etapach procesu pracujemy prospektingowo w Twoim CRM-ie w odpowiednich rutynach .
Wierzymy, że najpierw proces, potem narzędzia, dlatego w dużej mierze jesteśmy w stanie dostosować się do stacku narzędziowego klienta. Jednak pewne rozwiązania technologiczne są nam niezbędne dla osiągania wyników.
LinkedIn z licencją Sales Navigator.
E-mail dla naszego zespołu w domenie klienta z podpiętym wspólnym kalendarzem.
CRM.
Kanały komunikacyjne (Slack, Teams, Telegram).