Weidmüller Nessie

NESSIE’S SUCCESS STORY

Przekraczanie barier

Jak połączyć ponad 100 lat tradycji z nowoczesnym podejściem do sprzedaży?

  • Klient:  Weidmüller
  • STATUS:  Projekt w toku
  • Branża:  Inżynieria
  • Cel:  Wspieranie działu sprzedaży
Wyzwanie

Weidmüller to rodzinna firma działająca na rynku od 1850 roku, która w przeszłości stosowała tradycyjne metody sprzedaży. Firma starała się zmienić swoje podejście w odpowiedzi na wyzwania związane z COVID-19. Weidmüller testował wejście na rynek z nowym produktem, który napotkał opory w sprzedaży. Ostatecznie Weidmüller rozbudował swoją ofertę o szerszy asortyment sprzętu i oprogramowania.

Podejście
  • Zapewnienie obszernego szkolenia w zakresie procesów sprzedaży outboundowej, uzupełnionego o powiązania ze strategiami inboundowymi.
  • Zrealizowanie kompleksowej strategii sprzedaży, której sukces zaowocował utworzeniem wewnętrznego działu Lead2Success (L2S).
Proces
  • Współpraca z różnorodnymi klientami, koncentrująca się na gamie produktów i usług.
  • Wdrażanie strategii sprzedaży outboundowej na dużą skalę.
  • Organizowanie spotkań na żywo podczas wydarzeń branżowych.
  • Wsparcie na miejscu podczas podróży służbowych, w tym krótkich spotkań przy kawie z kluczowymi osobami.
  • Prowadzenie działań marketingowych szerokiej gamy produktów w celu wzmocnienia reputacji firmy Weidmüller.
  • Prezentowanie produktów Weidmüller na całym świecie.
  • Dostarczanie konstruktywnego feedbacku firmie Weidmüller, w celu wspólnego rozwiązywania problemów.
Osiągnięcia
  • Broadened Weidmüller’s business horizons, identifying new potential.
  • Poszerzenie horyzontów biznesowych firmy Weidmüller, w poszukiwaniu nowych możliwości.
  • Przyjęcie podejścia kładącego nacisk na jakość, a nie ilość w sprzedaży.
  • Przejście od tradycyjnej do bardziej dynamicznej i zdigitalizowanej strategii sprzedaży.
  • Uzyskanie wiedzy o skutecznych procesach outboundowych, w szczególności przez LinkedIn.
  • Utworzenie działu L2S zajmującego się kompleksowymi strategiami sprzedaży.
  • Zwiększenie globalnej widoczności i rozpoznawalności produktów Weidmüller.
Korzyści
  • Lepsze zrozumienie nowych możliwości biznesowych.
  • Wzmocnienie globalnej pozycji i reputacji firmy Weidmüller.
  • Zmniejszenie zależności od istniejących wcześniej kontaktów.
  • Ulepszona obsługa wydarzeń na żywo i organizacji spotkań.
  • Przyspieszone dotarcie do osób decyzyjnych.
  • Rozwinięcie proaktywnego sposobu myślenia w odpowiedzi na wyzwania rynkowe.
559 Rozmów z prospektami
5 Języków komunikacji
+4K Wysłanych wiadomości
17 Osiągniętych celów
Zobacz posostałe case studies

Myślimy rozwiązaniami