Weidmüller Nessie
Przekraczanie barier
Jak połączyć ponad 100 lat tradycji z nowoczesnym podejściem do sprzedaży?
- Klient: Weidmüller
- STATUS: Projekt w toku
- Branża: Inżynieria
- Cel: Wspieranie działu sprzedaży
Weidmüller to rodzinna firma działająca na rynku od 1850 roku, która w przeszłości stosowała tradycyjne metody sprzedaży. Firma starała się zmienić swoje podejście w odpowiedzi na wyzwania związane z COVID-19. Weidmüller testował wejście na rynek z nowym produktem, który napotkał opory w sprzedaży. Ostatecznie Weidmüller rozbudował swoją ofertę o szerszy asortyment sprzętu i oprogramowania.
- Zapewnienie obszernego szkolenia w zakresie procesów sprzedaży outboundowej, uzupełnionego o powiązania ze strategiami inboundowymi.
- Zrealizowanie kompleksowej strategii sprzedaży, której sukces zaowocował utworzeniem wewnętrznego działu Lead2Success (L2S).
- Współpraca z różnorodnymi klientami, koncentrująca się na gamie produktów i usług.
- Wdrażanie strategii sprzedaży outboundowej na dużą skalę.
- Organizowanie spotkań na żywo podczas wydarzeń branżowych.
- Wsparcie na miejscu podczas podróży służbowych, w tym krótkich spotkań przy kawie z kluczowymi osobami.
- Prowadzenie działań marketingowych szerokiej gamy produktów w celu wzmocnienia reputacji firmy Weidmüller.
- Prezentowanie produktów Weidmüller na całym świecie.
- Dostarczanie konstruktywnego feedbacku firmie Weidmüller, w celu wspólnego rozwiązywania problemów.
- Broadened Weidmüller’s business horizons, identifying new potential.
- Poszerzenie horyzontów biznesowych firmy Weidmüller, w poszukiwaniu nowych możliwości.
- Przyjęcie podejścia kładącego nacisk na jakość, a nie ilość w sprzedaży.
- Przejście od tradycyjnej do bardziej dynamicznej i zdigitalizowanej strategii sprzedaży.
- Uzyskanie wiedzy o skutecznych procesach outboundowych, w szczególności przez LinkedIn.
- Utworzenie działu L2S zajmującego się kompleksowymi strategiami sprzedaży.
- Zwiększenie globalnej widoczności i rozpoznawalności produktów Weidmüller.
- Lepsze zrozumienie nowych możliwości biznesowych.
- Wzmocnienie globalnej pozycji i reputacji firmy Weidmüller.
- Zmniejszenie zależności od istniejących wcześniej kontaktów.
- Ulepszona obsługa wydarzeń na żywo i organizacji spotkań.
- Przyspieszone dotarcie do osób decyzyjnych.
- Rozwinięcie proaktywnego sposobu myślenia w odpowiedzi na wyzwania rynkowe.