Płynąc po niezbadanych wodach Nessie

NESSIE’S SUCCESS STORY

Płynąc po niezbadanych wodach

  • Klient:  NAZWA
  • STATUS:  Projekt zakończony
  • Branża:  IT
  • Cel:  Eksploracja nowego rynku
wyzwanie

Naszym klientem była niemiecka firma specjalizująca się w budowaniu platform online, dopasowanych pod potrzeby i wizję klienta. Rozwiązanie oparte jest na konkretnych modułach i może być stworzone od zera bądź przekształcone z istniejącego już rozwiązania. Wiele firm B2B i B2C na całym świecie skorzystało już z tej usługi – są to w większości przedsiębiorstwa z sektorów: retail, drukarskiego oraz motoryzacyjnego. Dotychczas nasz partner skupiał się na działaniach w Europie, Ameryce Północnej, Afryce i Indiach. Rynek MENA pozostawał zupełnie nieodkryty. Postanowiliśmy podjąć się tego wyzwania i wyruszyć z naszym partnerem na daleką wyprawę, aby biznesowo zbadać te tereny. Czy udało nam się dotrzeć do wyznaczonego celu?

Podejście

W tym zupełnie nowym środowisku stwierdziliśmy, że najlepiej zacząć od czegoś, co już dobrze znamy – od firm retailowych. Uznaliśmy, że będzie to najlepszy sposób, aby bez ryzyka odkrywać rynek oraz zdobywać cenne biznesowe informacje. Wszystko po to, aby zweryfikować hipotezę, że MENA jest odpowiednim kierunkiem dla naszego partnera. Gdy poczuliśmy więcej pewności w naszych działaniach, zaczęliśmy eksplorację nowych branż. Skupiliśmy się na firmach z wysoko wyspecjalizowanych gałęzi i to okazało się być strzałem w dziesiątkę! Jednocześnie nie zaprzestaliśmy jednak kontaktowania się z leadami z sektora retail.

NARZĘDZIA

Czego użyliśmy do osiągnięcia celów?

  1. Kampanie na LinkedIn po angielsku
  2. Wydarzenia na LinkedIn, aby skuteczniej docierać do leadów
  3. Cotygodniowe spotkania statusowe i insightowe, aby ciągle zbliżać się do założonych celów
Osiągnięcia

Nasz partner odkrył rynek MENA i zobaczył, że to żyzna ziemia dla jego interesów! Poprzez udane kampanie na LinkedIn oraz dogłębną analizę rynku mogliśmy dojść do wniosku, że MENA to doskonałe miejsce do rozwoju biznesu dla naszego partnera. Udało nam się dotrzeć do wymarzonych person zakupowych, z którymi zacieśniliśmy relacje przez naszą komunikację – zarówno w dektorze retail, jak i w wysoce wyspecjalizowanych branżach.

Konwersja na zaproszeniach wynosząca 32% najlepiej potwierdza efektywność i jakość Nessie w komunikowaniu się z leadami. Zwłaszcza jeśli dodamy do tego 3 nowe okazje sprzedażowe, które zdobyliśmy dla naszego partnera. Nessie okazało się być kompasem – jak widać – skutecznie wskazującym drogę do celu.

Korzyści
  • Odnalezienie niszy Podczas współpracy z Nessie. Nasz partner zobaczył, że wysoko wyspecjalizowane branże są idealną dla niego niszą sprzedażową. Pomogliśmy im wyeksplorować te gałęzie i pokazaliśmy, jak rozmawiać z ich przedstawicielami.
  • Zrozumienie rynku MENA. Odkrywanie rynku MENA było skokiem w nieznane. Udało nam się jednak skutecznie przeprowadzić partnera przez jego meandry, przez co jest teraz w stanie swobodnie funkcjonować i rozwijać swój biznes na tym terenie.
7 SQL
16 calli z prospektami
32% konwersji na zaproszeniach
+2.5k wysłanych wiadomości
Zobacz pozostałe case study

Myślimy rozwiązaniami