Nyris Nessie

NESSIE’S SUCCESS STORY

Dotarcie do nieosiągalnego

Zobacz jak Nessie pomogło Nyris przezwyciężyć ich największą słabość – dotarcie do wymarzonych firm i uwolniło od blokad, prowadząc w świetlaną przyszłość.

  • Klient:  Nyris
  • STATUS:  Projekt zakończony
  • Obszar:  Start-up
  • Cel:  Dotarcie do "dream companies"
wyzwanie

Nyris to doświadczony niemiecki start-up technologiczny, twórca platformy wyszukiwania wizualnego, która jest skierowana do firm zarządzających produktami i komponentami maszyn z różnych branż (handel detaliczny, e-commerce, przemysł i produkcja). Ich celem było dotarcie do wymarzonych firm z branży przemysłu ciężkiego, co trudno było osiągnąć. I tu wkroczyło Nessie.

Podejście

Wychodząc naprzeciw wyzwaniom Nyris uruchomiliśmy pracochłonne kampanie LinkedIn, których celem było stworzenie rejestru potencjalnych leadów i potencjalnych partnerów biznesowych z dostarczonej przez Klienta listy wymarzonych firm. Wkrótce zmieniliśmy naszą strategię i skupiliśmy się wyłącznie na innowacyjnym podejściu do tworzenia spersonalizowanych, ekskluzywnych warsztatów i webinarów dla każdej z targetowanych firm. Wyniki?

Narzędzia

Czego użyliśmy do osiągnięcia celów?

  1. Kampanie na LinkedIn
  2. Ekskluzywne/spersonalizowane warsztaty, szkolenia online i webinaria przeprowadzone w celu dotarcia do każdego docelowego leada
  3. Cotygodniowe spotkania w celu optymalizacji strategii i informowania o statusie kampanii
Osiągnięcia

Udane ekskluzywne warsztaty, szkolenia i webinaria stworzyły sieć nowych kontaktów do potencjalnych partnerów w branży przemysłu ciężkiego. Szeroko zakrojona działalność Nessie zaspokoiła najważniejsze potrzebu i wyznaczyła priorytety Nyris, którymi było nawiązanie i utrzymanie kontaktu z trzema wymarzonymi firmami. Obecnie skupiają się na budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji biznesowych z tymi partnerami.

Korzyści
  • Rozbudowa sieci potencjalnych klientów Nyris.
  • Budowanie świadomości produktowej i poprawa wizerunku Nyris w oczach firm z branży przemysłu ciężkiego.
  • Dotarcie do wymarzonych firm, które dotychczas były poza zasięgiem.
  • Lepsze zrozumienie produktu i rynku. Dzięki pomocy Nessie firma Nyris zyskała pewność, że w przemyśle ciężkim istnieje ogromny popyt na jej produkty.
22.5% współczynnik konwersji zaproszeń
5 kwalifikowane leady sprzedażowe
+2K Wysłanych wiadomości
18 ilość wysokiej jakości kwalifikowanych leady sprzedażowe
Zobacz pozostałe case study

Myślimy rozwiązaniami