Bones Nessie
Dumni z Wiedźmina
Odkryj, jak studio Bones rozszerzyło swoją działalność na cały świat i zdobyło duży międzynarodowy kontrakt.
- KLIENT: BONES
- STATUS: Projekt w toku
- OBSZAR: Usługi w zakresie animacji
- CEL: Ekspansja na nowe rynki
Bones Studio specjalizuje się w usługach animacyjnych – sesje mo-cap, animacje do gier, itp. Znane było ze swojej pracy nad grą Wiedźmin tylko w Polsce. Zwrócili się do Nessie Research Lab z ciekawym wyzwaniem. Wykorzystując uznanie, którym cieszyli się w Polsce, Bones Studio starało się wejść na rynki zagraniczne, z nadzieją na poprawę sprzedaży, generowanie leadów i zaprezentowanie swojego talentu całemu światu.
Nessie opracowało kampanie ukierunkowane w różne branże, podpierając się znanym IP Wiedźmina by dotrzeć do rynków technologicznych. Strategiczne wykorzystanie LinkedIn’a, wydarzeń na żywo i branżowych baz danych zwiększyło widoczność Bones Studio i pomogło nawiązać cenne kontakty. Rezultatem było udane wejście na rynki zagraniczne, zaakcentowane podpisaniem umowy z wielką, międzynarodową firmą, regularnymi leadami wysokiej jakości i wyraźnym wzrostem rozpoznawalności Bones Studio na świecie.
Nasze strategie osiągania celów obejmowały:
- Kampanie LinkedIn. Spersonalizowane kampanie dotarły do różnych sektorów, obejmując animację, gry, technologię i marketing, uderzając z precyzją na szeroką skalę.
- Regularne posty. Posty na LinkedIn prezentowały możliwości Bones Studio, angażując odbiorców w działania i usługi studia.
- Live Wydarzenia na żywo. Uczestnictwo w branżowych wydarzeniach zapewniało bezpośredni kontakt z leadami, budując zaufanie i wiarygodność.
- Włączenie do bazy danych. Rejestracja w bazach danych dużych studiów zwiększyła widoczność, zapewniając łatwy dostęp do potencjalnych klientów i współpracowników.
Bones Studio z powodzeniem rozszerzyło swój zasięg na Europę, obie Ameryki, Azję i Australię, podbijając rynki zagraniczne. Efektem tej ekspansji było podpisanie umowy z jednym z lepszych klientów w historii firmy. W połączeniu z regularnymi spotkaniami z 2-3 jakościowymi leadami tygodniowo, Bones studio umocniło swoją pozycję znaczącego gracza w branży.
- Niezależne generowanie leadów. Bones Studio nauczyło się samodzielnego generowania leadów b2b.
- Potęga LinkedIn. Bones Studio uznanało skuteczność LinkedIn jako narzędzia do pozyskiwania leadów b2b.
- Zbudowanie prestiżu marki. Powiązanie Bones Studio z rozpoznawalnym na całym świecie produktem, jakim jest Wiedźmin.
- Lead Management. Przeszkolenie Bones Studio w zakresie pozyskiwania leadów i utrzymywania kontaktów.
- Globalna ekspansja. Ułatwione pozyskiwanie klientów b2b na wszystkich głównych rynkach na całym świecie.
- Duży klient. Bones Studio nawiązało współpracę ze znaczącą, międzynarodową firmą.
- Nieustanny rozwój. Bones Studio zastosowało strategie generowania leadów do sprzedaży innych swoich usług za granicę.