CASE STUDY
Od studia designu do Software House
Podsumowanie:
KIEDY?
2019
CO?
Wdrożenie nowego procesu sprzedaży
THE CHALLENGE
+ przejście z usług graficznych, designerskich do dłuższych projektów technologicznych.
+ klasyczny case rozwijającej się firmy: jak zamienić małe, krótkie projekty na dłuższe o większej wartości?
WYNIKI
+ 80 nowych deali
w 3 miesiące
+ 12 000+ kontaktów w bazie
+ 2 webinary
+ 15 kampanii
Proces
Co zrobiliśmy dla niewielkiego, aczkolwiek wyrafinowanego studio designu, z niebotycznymi kompetencjami UX/UI, design i graficznymi?
strategia sprzedaży
zaplanowanie procesu sprzedaży technologicznej
ciągle wsparcie
w rozwoju kompetencji sprzedażowych i technologicznych
rekrutacja CTO
dopilnowana przez Nessie
baza klientów
wyczyszczenie i uzupełnienie, dzięki czemu może być wykorzystywana w perspektywie długoterminowej
prospekting bez relacji
zaplanowaliśmy, rozpoczęliśmy realizację procesu i wdrożyliśmy zespół