Robimy webinary, warsztaty online, vlogi. Dzielimy się wiedzą!
Akademia Sprzedaży Bez Znajomości Szósta Edycja
Są to 4 praktyczne warsztaty on-line poświęcone temu, jak sprzedawać usługi (kompetencje) i produkty w oparciu o proces - zamiast znajomości czy referencji. Przekazujemy nasz know-how i skupiamy się na sprzedaży procesowej w oparciu o LinkedIn, wiadomości mailowe, czy tzw. "warm calls". Jednym słowem, pokrywamy całość procesu w kanale outbound. Na kolejnych warsztatach pokazujemy, jak segmentować rynek, budować bazy dobrych jakościowo leadów, jak wysyłać kampanie bez automatyzacji i konwertować je na konkretne leady B2B. Podczas kilkunastu godzin wspólnej pracy całościowo uczymy, jak rozbujać swoją sprzedaż, nawet zajmując się generowaniem leadów tylko w pojedynkę lub przy ograniczonych zasobach.
Start 7 marca
- Projektowanie i ustawianie procesu Lead Generation
- Prospekting bez relacji, czyli social selling w wersji pro
- Strategia komunikacji sprzedażowej
- Analiza i mierzenie procesu lead generation
Lead Generation w małej firmie B2B
Jak szybko i skutecznie uruchomić proces lead generation w małej firmie? Na co postawić jeśli nie mamy pieniędzy na inwestycje i rąk do pracy? W jaki sposób zarządzać wzrostem firmy, aby kontrolować budżet? Co zrobić, aby skutecznie generować wartościowe leady B2B od zaraz? Na te i wiele innych pytań odpowiemy w trakcie warsztatu oraz damy konkretne narzędzia do wykorzystania OD ZARAZ!
24-25 lutego
- Ustawienie procesu lead generation w oparciu o platformę typu LinkedIn
- Ile i jakich konkretnie leadów potrzebuję, aby wykonać zaplanowany wzrost na 2022?
- Skuteczna komunikacja w procesie lead generation
- Prospecting, czyli wykorzystywanie potencjału leadów z lejka. Jak stworzyć drugi i trzeci cykl ogrzewania leada?
- Kalendarz lead generation na pierwsze miesiące oraz analiza efektów
Sprzedaż na platformie LinkedIn bez płatnych reklam!
Podczas kilkunastu godzin wspólnej pracy całościowo uczymy, jak rozbujać sprzedaż, nawet przy ograniczonych zasobach. Nessie specjalizuje się w generowaniu leadów kanałami outbound. Jednym z nich jest oczywiście platforma LinkedIn. Skuteczne generowanie leadów na LinkedIn nie jest jednak proste, gdyż historyczne było to narzędzie HR. Pomimo iż potencjalne leady są obecne na LI i teoretycznie bardzo łatwo do nich dotrzeć, to wyzwaniem pozostają: planowanie kampanii i procesowe wysyłki, oznaczanie potencjalnych leadów, wykreślanie osób z listy wysyłek, skuteczne prospektowanie, follow-up, tworzenie działających list leadów, konwertowanie na spotkania sprzedażowe, porządek w procesie i transfer wiedzy do CRM.
zakres warsztatów dla grupy do 6 osób
- Projektowanie i ustawianie procesu Lead Generation na platformie LinkedIn
- Strategia komunikacji sprzedażowej na LI oraz budowanie segmentacji pod ten proces generowania leadów.
- Prospekting na LinkedIn, czyli drugi i trzeci obieg leada w praktyce
- Realizacja wielu kampanii sprzedażowych jednocześnie na kilku kontach LI
- Mierzenie i analiza działań na LI, konwersja generowania leadów
Akademia CXOs Skuteczny proces sprzedaży w firmie technologicznej!
Jak ułożyć wewnętrzny proces sprzedaży aby wspierał wzrost firmy i realizację celów? Skąd wiadomo czy nasz pre-sales i closing działają dobrze? Jak ustawić CRM aby dawał realny pogląd na aktualny status sprzedaży? Jak ułożyć zespół sprzedaży i ustawić dobre KPI? Co i jak mierzyć oraz` jak analizować te dane? Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas warsztatów. Damy też konkretne narzędzia i praktycznie podpowiemy jakie wdrożyć zmiany, aby zobaczyć nowe efekty od zaraz.
30- 31 marca
- Strategia sprzedaży, która pozwoli osiągnąć realny wzrost w 2022
- Pre-sales i lead generation w podejściu outboundowym i inboundowym.
- Dobry closing, czyli proces zamykania leadów
- Prospecting jako najlepszy sposób ogrzewania leadów i wykorzystywania potencjału
- Mierzenie i analiza sprzedaży. Jakie wykresy warto mieć!