Lead Management Nessie

POZNAJ ZAŁOŻENIA NASZEGO PROCESU

Lead Management jako usługa

Wesprzemy Ciebie oraz Twój zespół sprzedażowy i weźmiemy na siebie ciężar związany z wychodzeniem do rynku. Zwiększymy wolumen oraz jakość leadów poprzez sprawdzony, procesowy lead management. Pomożemy Ci zbudować kompetencje wewnątrz organizacji oraz zapewnimy płynną integrację naszego procesu z Twoimi strukturami sprzedażowymi.

Procesowe ustawianie i budowanie przewidywalnych lejków sprzedaży.

Stałe zasilanie zespołu sprzedażowego przewidywalną ilością dobrych spotkań.

Pełna kontrola nad procesem, monitorowanie benchmarków i szybkie zmiany tego co nie działa.

Lead management w ujęciu Nessie?

Jest to kompleksowy proces, dzięki któremu:

  1. Generujemy spotkania biznesowe
  2. Spotkania biznesowe są określonej jakości i kaloryczności
(takiej, jak chcemy)
  3. Jesteśmy w stanie kontrolować kluczowe charakterystyki osób, z którymi się spotykamy (wielkość firmy, pozycja, lata 
doświadczenia itd.)
  4. Jesteśmy w stanie kontrolować ilość spotkań w ramach miesiąca
  5. Jesteśmy w stanie zmienić podejście zarówno do ilości spotkań (poprzez skalowanie) jak i do ich jakości (poprzez zarządzanie charakterystyką person, z którymi się kontaktujemy) – a zmiany te nie powinny trwać dłużej niż 2-3 tygodnie zanim zaczną przynosić efekty
  6. Rozumiemy co trzeba zrobić jeśli umawianie spotkań nie idzie tak, jak trzeba.
Chcesz porozmawiać?
PROCES KROK PO KROKU

Jak działamy?

  • Działamy jedynie poprzez bezpośredni kontakt – adresowanie osób spełniających konkretne kryteria w personalnych wiadomościach.
  • Nie ustawiamy reklam, nie postujemy na Linkedin, nie tworzymy e-booków.
  • Dywersyfikacja to podstawa – działamy jednocześnie w kilku/kilkunastu kierunkach.
  • Strategiczne decyzje podejmujesz zawsze Ty. My proponujemy, rekomendujemy, ale to Ty wiesz jakie masz długoterminowe cele.
  • Nasz proces składa się z kilku obiegów i warstw kontaktu.
  • Działamy w ramach PDCA – Plan Do Check Adjust. Zaangażowanie klienta jest niezbędna na etapie dostosowywania/poprawiania działań. Ten proces dzieje się podczas cotygodniowych statusów.
  • Jako pierwszego punktu kontaktu używamy Sales Navigator, ale w późniejszych etapach procesu pracujemy prospektingowo w Twoim CRM-ie w odpowiednich rutynach .
Narzędzia

Wierzymy, że najpierw proces, potem narzędzia, dlatego w dużej mierze jesteśmy w stanie dostosować się do stacku narzędziowego klienta. Jednak pewne rozwiązania technologiczne są nam niezbędne dla osiągania wyników.

  • LinkedIn z licencją Sales Navigator.

  • E-mail dla naszego zespołu w domenie klienta z podpiętym wspólnym kalendarzem.

  • CRM.

  • Kanały komunikacyjne (Slack, Teams, Telegram).

Historie naszych klientów

Myślimy rozwiązaniami